تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
دومین روز رایزنی‌های معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا در زوریخ سوئیس لحظاتی پیش آغاز شد.
تدبیر24:دومین روز رایزنی‌های سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی و وندی شرمن معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا در زوریخ سوئیس لحظاتی پیش آغاز شد.

معاونان وزرای خارجه و کارشناسان دو طرف دیروز طی دو نوبت صبح و بعدازظهر جمعا پنج ساعت و نیم در خصوص برخی موضوعات مورد اختلاف به گفت‌وگو پرداختند. این سومین دیدار معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا بعد از تمدید هفته ماهه توافق ژنو است.

سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان قرار است در ادامه رایزنی‌ها در خصوص حل اختلافات موجود بر سر راه حصول توافق جامع هسته‌ای اواخر هفته جاری با نمایندگان سه کشور اروپایی (آلمان، انگلستان و فرانسه) در گروه 1+5 دیدار و گفت‌وگو کنند.

خبرنگار فارس مطلع شد که هنوز محل و زمان دقیق این رایزنی‌ها نهایی نشده است.

هیأت مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان صبح پنجشنبه دوم بهمن ماه به همراه محمدجواد ظریف راهی زوریخ سوئیس شدند و ظریف به منظور شرکت در چهل و پنجمین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد به داووس رفت و شب گذشته در حاشیه این نشست دیدار نیم ساعته‌ای با جان کری همتای آمریکایی داشت.

پس از آنکه ایران و شش کشور در سوم آذر ماه سال جاری (1393) به دلیل اختلافات موجود به این نتیجه رسیدند که حصول توافق در این ضرب الاجل اعلام شده امکانپذیر نیست، توافقنامه ژنو (برنامه اقدام مشترک) را برای هفت ماه تمدید و تأکید کردند که رایزنی‌ها را در چهار ماه آینده برای حصول توافق سیاسی صورت دهند. در همین راستا تیم مذاکره کننده ایرانی به ریاست عراقچی اواخر آذر ماه در ژنو سوئیس با هیأت مذاکره کننده آمریکایی دیدار و پس از آن نیز در یازدهمین دور مذاکرات ایران و 1+5 درباره راه‌حل جامع هسته‌ای حضور یافت.

تیم مذاکره کننده ایران همچنین اواخر دی ماه به همراه ظریف برای دومین بار پس از تمدید هفت ماه توافق ژنو به ژنو سفر کرد و ظریف روز 24 دی ماه در ژنو به مدت هشت ساعت با همتای آمریکایی دیدار و گفت‌‌‌وگو کرد و پس از آن نیز تیم مذاکره کننده ایران و آمریکا از 25 تا 27 دی ماه به رایزنی در شهر ژنو پرداختند و 28 دی ماه نیز دوازدهمین دور مذاکرات جامع هسته‌ای در شهر ژنو به ریاست معاونان برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها