تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۴۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
دولت با مجموع کارمندان بازنشسته و مشغول به کار در دستگاه های اجرایی کشور به 8.5 میلیون نفر حقوق پرداخت می کند.
تدبیر24:همیشه موضوع توسعه استان تهران در اولویت کاری تمامی مسئولان پایتخت بوده اما حالا پس از حدود یک سال و نیم نخستین جلسه شورای راهبری توسعه استان تهران با ریاست سید حسین هاشمی استاندار تهران، حسن فروزان فر نماینده معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در تهران، مظفری معاون توسعه مدیریت استان و چند نفر از مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران (فرماندار، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل اقتصاد و دارایی) برگزار شد.

یکی از دلایل برگزاری این جلسات مدیریت بر سیستم اداری دستگاه های اجرایی و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان و همچنین فعال تر کردن بخش خصوصی و برون سپاری خدمات است. اما در این جلسه مصوبه خاصی تصویب نشد و تنها قرار شد ۵ کمیته تخصصی (ساختار فناوری های مدیریتی؛ توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی؛ سرمایه انسانی؛ سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد) ایجاد و مسئولان آن در ادارات تعیین شوند.

با این حال در این جلسه آمارهایی اعلام شد که در سطح کشور هم برای مسئولان و هم برای مردم حائز اهمیت است. بر اساس این آمارها دولت به 8.5 میلیون کارمند دستگاه اجرایی و بازنشسته حقوق پرداخت می کند و 30درصد کارمندان هم دیپلم و زیر دیپلم هستند.  

تعداد حقوق بگیران دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۳

دولت به چند نفر حقوق پرداخت می‌کند؟

دولت به چند نفر حقوق پرداخت می‌کند؟
منبع: انتخاب
برچسب ها: تدبیر24 ، دولت ، حقوق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها