تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
"ژکوب کوئن" نویسنده فرانسوی در کتابی تحت عنوان "خداوند به بیت لحم برنخواهد گشت" به بررسی نقس رژیم صهیونیستی در فرانسه پرداخت. این کتاب از جمله معدود آثار اجازه انتشار یافته ­ای است که مبادرت به افشای نفوذ سازمان جاسوسی موساد و فعالیت‌های آن در داخل خاک فرانسه ‌نمود. این کتاب به "سَیَنیم” (ماموران مخفی موساد) که یک لفظ عبری نه چندان شناخته شده در فرانسه است، اشاره می‌کند.
تدبیر24: کوئن گفت: «من به عنوان مثال به آنچه که ارتباطات آنهاست اشاره می‌کنم. "گیلعاد شالیط” سرباز را به یاد بیاورید. و ی کاملا ناشناخته بود و ظرف چند روز نام وی در تمام جهان معروف شد؛ کار سینیم چیست؟»
 
شالیط که دارای تابعیت فرانسوی نیز هست، یک نیروی صهیونیستی بود که سال ۲۰۰۶ در جریان حمله این رژیم به غزه از سوی جنبش مقاومت فلسطینی حماس دستگیر شد. وی به مدت ۵ سال در حبس بود و سال ۲۰۱۱ به دنبال توافق تبادل زندانیان آزاد شد.
 
کوئن که خود یک یهودی است و اعضای خانواده وی در سرزمین‌های اشغالی زندگی می‌کنند، به دلیل نوشتن کتاب‌هایش مورد حمله قرارگرفته است.
 
این نویسنده می‌گوید، نوع برخورد با وی به دلیل عقاید وکتاب‌هایش به او کمک کرده است که دستگاه صهیونیست رابه خوبی شناخته واین امر او را تبدیل به یک فرد شدیدا ضدصهیونیسم کرده است. وی افزود: «تمام این مسائل من را به نوشتن دو کتاب در مورد چگونگی فریب تعداد زیاد یهودی ساکن فرانسه، آمریکا و دیگر مکان‌ها از سوی موساد مجاب کرد و کمک به آنان در مقابل هجمه تبلیغاتی موساد را در دستور کار خود قرار دادم»
 
ایفونیل دونوبل نویسنده کتاب "سرمایه‌داران موساد" نیز به اقدامات موساد در اجرای اقدامات تروریستی در پاریس در واکنش به نزدیک شدن فرانسه و کشورهای عربی و همکاری‌های دستگاه‌های اطلاعاتی میان رژیم صهیونیستی و فرانسه که مدت‌ها قبل آغاز شده است، اشاره دارد.
برچسب ها: تدبیر24 ، یهودیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها