تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۶۵۲۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸
شهردار خوسف:
این رقم باید در چهار بخش توسعه فعالیت های فنی و عمرانی، ارتقای کیفیت خدمات شهری، حمایت ازحمل و نقل عمومی درون شهری و کمک به تجهیز شهرداری ها هزینه شود

تدبیر24:شهردار شهرستان خوسف از استان خراسان جنوبی گفت: برای پیشبرد و اجرای برنامه های عمرانی و فرهنگی در این شهر به 85 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار نیاز داریم که کمک بلاعوض دولت را می طلبد.

به گزارش سرویس استانی تدبیر24 محمدرضا قلاسی مود افزود: از آنجا که این شهرداری از منابع درآمدی پایداری برخوردار نیست، لذا به تنهایی قادر به انجام پروژه های فوق نبوده و به کمک های بلاعوض دولت نیاز دارد.

وی ادامه داد: این رقم باید در چهار بخش توسعه فعالیت های فنی و عمرانی، ارتقای کیفیت خدمات شهری، حمایت ازحمل و نقل عمومی درون شهری و کمک به تجهیز شهرداری ها هزینه شود.

وی توسعه فعالیت های فنی و عمرانی را شامل پنج سرفصل ساماندهی بافت ویژه، اجرای طرح فاضلاب شهری، ارتقای کیفی معابر شهری، ممیزی املاک و اجرای طرح های گردشگری عنوان کرد.

وی ادامه داد: در بخش ساماندهی بافت ویژه به منظور جذب سرریز جمعیت مرکز استان، با توجه به اینکه سه منطقه روستایی باغان، جومیان و سرپرچ به محدده شهری خوسف الحاق شده اند و بیش از 40 درصد مساحت شهر را شامل شده و دارای بافت قدیمی و فرسوده نیز هستند، شهرداری جهت ارایه خدمات به این قسمت با مشکلات فراوانی مواجه می باشد

قلاسی افزود: شهرداری باید به منظور ارایه خدمت به شهروندان این قسمت از شهر اقداماتی از قبیل انجام طرح مطالعاتی بافت فرسوده، اجرای مصوبات طرح جامع تفضیلی، بهسازی معابر ، آسفالت معابر، احداث فرهنگسرا و احداث یا بهسازی پارک را در برنامه های خود قرار دهد که اجرای این اقدامات به بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی در تشریح اجرای طرح فاضلاب شهری نیز گفت: شهر خوسف یکی از معدود شهرهای منطقه می باشد که بر روی بستری از سنگ قرار دارد و این باعث شده شهروندان با مشکل دفع فاضلاب منازل خویش با مشکل مواجه باشند.

قلاسی افزود: از طرفی عدم اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهری، مشکلات فراوانی برای شهرداری ایجاد کرده و لذا ساماندهی و هدایت و دفع آبهای سطحی و فاضلاب منازل، امری ضروری می باشد که تحقق آن به شش میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی در ادامه به ارتقای کیفی معابر شهری اشاره کرد و گفت: هنگامی که قسمتی به شهر اضافه می شود و تعدادی ساکن آن محل می شوند، توقع برخورداری از حداقل امکانات شهری را دارند که در چند سال اخیر روستاهای باغان، جومیان، سرپرچ و طرح 50 هکتاری (مسکن مهر) به شهراضافه شده و مردم آن توقع برخورداری از حداقل امکانات مثل آسفالت و نظافت را دارند.

وی ادامه داد: شهرداری با توجه به بافت روستایی این محلات، قصد کف سازی(سنگ فرش) و آسفالت معابر این محلات را بر اساس عرض معبر دارد

قلاسی افزود: همچنین در سایت مسکن مهر نیز با توجه به ساکن شدن شهروندان و خاکی بودن معابر، شهرداری موظف است هر چه سریعتر نسبت به آسفالت معابر اقدام کند اما فقدان بودجه کافی، به ما اجازه چنین اقدامی نمی دهد و در حال حاضر برای آسفالت بخشی از این معابر نیاز به 10 میلیارد ریال اعتبار می باشد.

شهردار خوسف به ممیزی املاک نیز اشاره کرد و گفت: از آنجا که از تاسیس شهرداری در این شهر، بیش از 18 سال می گذرد و هر چند اقداماتی در خصوص ممیزی املاک سطح شهر صورت گرفته ولی به نتیجه نهایی نرسیده لذا با توجه به اینکه بخشی از درآمد شهرداری از محل عوارض نوسازی تامین می شود، اجرای این امر ضروری و تحقق آن به دو میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی در ادامه به اجرای طرح های گردشگری اشاره کرد و افزود: تالاب گواب خوسف یکی از مناطق زیبا و بکر شهر است که در صورت بهسازی و زیباسازی می تواند به یکی از قطبهای گردشگری شهرستان و حتی استان تبدیل می شود.

قلاسی افزود: شهرداری قصد دارد با بکارگیری یک مشاور معتبر و پیمانکار قوی اقدام به بهسازی و زیباسازی این تالاب کند که برای تهیه طرح و ایجاد زیرساختهای لازم و جذب مشارکت بخش خصوصی به یک میلیارد ریال نیاز می باشد

شهردار خوسف به بخش دوم خدمات مورد نیاز شهر اشاره کرد و گفت: ارتقای کیفیت خدمات شهری شامل پنج سرفصل تکمیل ایستگاه آتشنشانی، کمک به اجرای طرح های توسعه فضای سبز، جداسازی آب شرب از فضای سبز، کمک به ساماندهی آرامستان های سطح شهر و نیز کاهش هزینه های جاری است

وی در بیان تکمیل ایستگاه آتشنشانی خوسف گفت: با توجه به وسعت 318 هکتاری محدوده خدمات شهری و نیز پوشش سطح شهرستان، توسط ایستگاه شهرداری خوسف و از سوی دیگر پراکندگی روستاها، امدادرسانی با تنها خودروی نیمه سنگین شهرداری، چندان مطلوب صورت نمی گیرد و لذا برای تجهیز ایستگاه آتشنشانی به چهار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

قلاسی کمک به اجرای طرح های توسعه فضای سبز را مورد تاکید قرارداد و گفت: با توجه به نبود مکان مناسب جهت ورزش و تفریح بانوان، احداث پارک ویژه بانوان و نیز بهسازی و زیباسازی بوستان های سطح شهر به هشت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

جداسازی آب شرب از فضای سبز سرفصل دیگری بود که شهردار خوسف به آن اشاره کرد و افزود: با توجه به کویری بودن و خشکسالی های اخیر، استفاده از روش های نوین آبیاری ضرورت دارد که این مستلزم تکمیل مطالعات طرح و اجرایی کردن طرح جداسازی آب است و از طرفی با توجه به آنالیزچاه آب شهرداری، دبی موجود جوابگوی ادامه و تکمیل طرح نیست.

وی گفت: از این روی می طلبد مسوولان استان همکاری لازم به منظور جابجایی چاه آب داشته باشند که نتیجه آن موجب کاهش استفاده از آب شرب جهت آبیاری فضای سبز شهری می شود که تحقق آن به سه میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

قلاسی در ادامه به ساماندهی آرامستان های سطح شهر اشاره کرد و گفت: به منظور ساماندهی و یکپارچه سازی آرامستان های روستاهای مجاور، نیاز به احداث یک باب سالن اجتماعات، غسالخانه، سردخانه و همچنین ماشین حمل متوفی می باشد که انجام آن در فاز نخست نیاز به شش میلیارد ریال اعتبار دارد.

وی در بخش دیگری بر اجرای طرح های زیباسازی تاکید کرد و گفت: شهرداری در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان اقدام به بهسازی، نصب تندیس و نورپردازی میدان شهید قهرمان و نیز بهسازی بلوار امام خمینی(ره) کرده است.

قلاسی افزود: همچنین این شهرداری اقدام به اخذ مجوزات لازم برای احداث دو میدان در مبادی ورودی شهر از سمت بیرجند تهران کرده که عملیات احداث میدان ورودی از سمت تهران به مساحت حدود 23 هزار متر مربع آغاز شده و برای ساخت المان، محوطه سازی، زیباسازی و بهسازی سایر بلوارها و میادین و لچکی های سطح شهر، به 14 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی در ادامه گفت: همچنین به منظور کاهش هزینه های جاری از قبیل برق و موارد مشابه شهرداری به دنبال استفاده از انرژی های طبیعی جهت تأمین روشنایی و آب گرم سرویس های بهداشتی عمومی می باشد که برآورد اولیه ما برای اجرای اینها چهار میلیارد ریال می باشد.

قلاسی به بخش سوم نیامندی های شهرداری اشاره کرد و گفت: حمایت ازحمل و نقل عمومی درون شهری یکی ازاین بخش ها است که با توجه به الحاق روستاهای مجاور (باغان، جومیان، سرپرچ)، الحاق طرح 50 هکتاری مسکن مهر شهر خوسف، پراکندگی امکانات شهری و مدارس و دسترسی آسان شهروندان به امکانات فوق نیاز به توسعه حمل و نقل درون شهری است.

وی گفت: با توجه به اینکه هم اکنون شهرداری بایک دستگاه خودروی مینی بوس خدمات حمل و نقل درون شهری را انجام می دهد، نیاز به چهار دستگاه مینی بوس دیگر است و تحقق آن به سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

کمک به تجهیز شهرداری ها چهارمین بخش نیازمندی های شهرداری خوسف است که وی با آن اشاره کرد و گفت: در سنوات گذشته شهرداری نسبت به تامین و خرید ماشین آلات عمرانی اقدام کرده و برای تکمیل آن، خرید یک دستگاه گریدر و بیل میکانیکی، دستگاه خودروی نیمه سنگین مکانیزه جمع آوری زباله و دستگاه جاروب مکانیزه ضروری است که اجرای آن نیازمند چهار میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار می باشد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
0
خدا قوت آقاي قلاسي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
0
شما همون پینگ پونگ بازی میکردی بهتر نبود؟
صداقت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
0
آقاي ناشناس چه طرز صحبت است؟ ادب هم خوب چيزي هست.
محمد آيتى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
0
خسته نباشيد شهردار محترم.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها