تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
پس از حملات تروریستی اخیر در پاریس، روزنامه صهیونیستی هاآرتص اقدام به انتشار مقاله‌ای نمود که در آن به موضوع امنیت یهودیان در فلسطین اشغالی از زبان شهروندان آن پرداخته است.
تدبیر24: یکی از شهروندان مورد مصاحبه،  آریل هورویچ  فرزند یکی از شعرای مشهور یهودی است. وی در این مصاحبه گفته است:

  « نخست وزیر رژیم صهیونیستی یهودیان را به زندگی در کشوری دعوت می‌کند که طی تابستان گذشته 70 یهودی در آن قربانی و کشته شده‌اند. آماری که با یهودیان به قتل رسیده در کشوری مانند فرانسه، قابل مقایسه نیست. این طرز فکر اشتباه را باید تصحیح کنیم زیرا واقعیت این است که اسرائیل، جزو یکی از خطرناکترین اماکن برای زندگی یهودیان در سال 2015 شمرده می‌شود. کشوری که بدون دلیل موجه دائما در حال جنگ با همسایگان است و نوجوانان 18 ساله مسلح شده و با خدمت در ارتش، جان خود را به خطر می‌اندازند. در اینجا  هر شهروند یهودی در هر لحظه امکان دارد مورد حملات و اقدامات خشونت آمیز قرار گیرد.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها