تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۴۷۰۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
در حال حاضر از طرفي پديده شانديز خود را محق و دور از هرگونه خطا و تخلف مي داند و از طرف ديگر دستگاههاي نظارتي و قضايي و دولت بخشي از عملكرد اين شركت را خلاف قوانين مي دانند . . .
تدبیر24: مهدی آیتی - پديده شگفت انگيز و بالاتر از پديده شانديز آن است كه يك شركت خصوصي در طول 15-10 سال با پول و امكانات شخصي، مردم و دولت اقداماتي انجام مي دهد و در طول اين سالها تمام دستگاههاي نظارتي و حقوقي آگاهانه يا ناآگاهانه سكوت مي كنند و ناگهان در يك مقطع زماني همگي به ميدان مي آيند و طوماري از تخلفات قانوني شركت مذكور را برملا كرده و مي روند تا طومار آن شركت را درهم پيچينند!

براي هر شهروند مالباخته يا مال نباخته پس از اين واكنشهاي قانوني يا غيرقانوني يك سوال در ذهن مطرح مي شود كه چگونه يك شركت معمولي و سهامي خاص مي تواند در يك دهه با پول مردم و امكانات دولت چند هزار ميليارد اعتبار و سرمايه جمع آوري نمايد اما از سوي هيچ دستگاه نظارتي مورد سوال و بازخواست قرار نگيرد؟

پاسخي كه در مقابل اين سوال به ذهن مي رسد چندگانه است.
آيا مسئولين امر تاكنون از فعاليت هاي اين شركت اطلاع نداشته اند؟
آيا صاحبان اين شركت داراي قدرت و نفوذ زياد در دستگاههاي دولتي، قضايي و نظارتي بوده اند؟
آيا واكنش هاي اخير از سوي دستگاههاي مربوطه واقعي است يا صوري؟
و دهها سوال ديگر كه هر كدام مي تواند از روي ظن و گمان بوده و ممكن است احيانا درست يا نادرست باشد.

به هر حال پديده شانديز اولين و آخرين شركت مساله ساز در امور كلان اقتصادي كشور نبوده و نخواهد بود. قبل از پديده شانديز هم دهها شركت و مجموعه اقتصادي ديگر از اين قبيل اقدامات انجام دادند و با اموال دولت و مردم بازي كردند.

در حال حاضر از طرفي پديده شانديز خود را محق و دور از هرگونه خطا و تخلف مي داند و از طرف ديگر دستگاههاي نظارتي و قضايي و دولت بخشي از عملكرد اين شركت را خلاف قوانين مي دانند و از جانب سوم مردم احساس ناامني كرده و نه تنها از سود بالاي سهام پديده نااميد شده، بلكه اصل مال و سرمايه خود را در خطر مي بينند!

آيا عنصر غفلت و ناآگاهي در مسئولين موجب آن مي شود كه هر از چندگاه چنين زيانها و خساراتي به اموال عمومي، مردم و بيت المال وارد شود و يا اينكه همه چيز در سر جاي خودش درست است و اين مردم هستند كه مقصر اصلي اند؟!
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
احمد حسین مردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
1
واقعا حرف دل بود حرفی که بیانش بسیار سخت هست برای مسئولین زنده باد مهدی آیتی و این متن زیبایش
مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
1
چند موضوع ساده: آیا غیر از این است که دولت بدنبال جمع کردن نقدینگی (پولهای در اختیار مردم) است؟
آیا نباید راهی پیدا نماید تا غیر از مالیات و پول آب و برق, بتواند "بیشتر" سرمایه مردم را در اختیار بگیرد؟
آیا راهی بهتر از این نیست که مردم را ترغیب نماید که تمام سرمایه خودرا در جایی (مانند بورس) سرمایه گذاری کنند و بعد با کاهش شاخص, سرمایه مردم را از آن خود کند؟
آیا راحت ترین راه این نیست که صبر کند تا مردم در یک جایی مثل شرکت خصوصی پدیده سرمایه گذاری کنند, و سرمایه آنها را به هر نامی, در اختیار خود بگیرد؟ پس تهمت و افترا زدن را کنار گذاشته و صادقانه با مردم سخن بگویید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
پدیده تبرک و میزان چی شدند؟؟ برشکست نشدند؟؟
جلایری
|
France
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
خداوند خیر بدهد فرزند مدبر حضرت آیت الله آیتی را که همیشه پناه عوام بودند و هستند نه خواص و انشاالله شر متظاهرین از شریعت پاک گردد و خداوند بی خردان را خرد عطا فرماید و ریاکاران را هدایت فرماید.
وقتی نماینده عالم،صادق و نابغه بیرجند جناب آقای مهندس آیتی و دیگر بزرگواران صدیق به صورت ...ای رد صلاحت سیاسی میشوند فضا برای ..بار میشود دیگر.
وای به روزی که ..نمک...
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها