تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۴۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران فردا بارانی می‌شود.
تدبیر24:  فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز بارش پراکنده باران در شمال شرق و شرق کشور پیش‌بینی شده است و فردا در ارتفاعات زاگرس مرکزی و به تدریج در غرب و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران خواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه بارش باران دوشنبه و سه‌شنبه نیز در مرکز، شرق و مناطق مذکور رخ می‌دهد، افزود: دوشنبه و سه‌شنبه شدت بارش‌ باران نیز در چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد خواهد بود.
 
* کاهش ۵ درجه‌ای در نیمه شمالی کشور
 
یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه با نفوذ هوای سرد در کشور ما در روز چهارشنبه کاهش دمای ۵ درجه‌ای در سواحل دریای خزر را شاهد خواهیم بود، گفت: در اکثر نقاط کشور بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد.
 
گودرزی با اشاره به اینکه روز دوشنبه و چهارشنبه گرد و خاک در جنوب غرب و غرب کشور رخ می‌دهد، افزود:‌ در خصوص جاده‌های کشور ما به دلیل بارش باران شاهد لغزندگی و اختلال در تردد هستیم همچنین لغزندگی در دامنه‌های زاگرس که شدت بارش بسیار است، را شاهد خواهیم بود.
 
* کاهش ۲ درجه‌ای دما در تهران/ فردا،چهارشنبه و پنج‌شنبه بارش باران در پایتخت
 
وی با بیان اینکه آسمان امروز تهران کمی ابری همره با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود، عنوان کرد: فردا بارش باران برای تهران پیش‌بینی شده است که این بارش سه‌شنبه کاهش یافته و در چهارشنبه و پنج‌شنبه بارش باران در تهران افزایش خواهد یافت.
 
یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه کاهش دو درجه‌ای دما برای تهران از امروز آغاز می‌شود، گفت: در ارتفاعات تهران از امروز تا پایان هفته بارش برف خواهیم داشت.همچنین باید بگویم بیشنیه دمای امروز تهران ۱۳ و کمینه صبح فردا ۲ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
برچسب ها: تدبیر24 ، هواشناسی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها