تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۴۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
در مورد خبری که روز گذشته فدراسیون منتشر کرد
نه هیات ریسه فدراسیون فوتبال و نه کمیته فنی توانایی برکناری کی روش را ندارند و جلسات شان فقط به صورت فرمالیته برگزار می شود. پس علی رغم اینکه هیات رییسه ماندن کی روش را تایید کرده اند به نظر می رسد پیش از آنها یک منبع مالی قدرتمند ماندن کی روش را تضمین کرده باشد.
تدبیر24:  عصر روز گذشته هیات رییسه فدراسیون فوتبال به نگه داشتن کارلوس کی روش در مسند سرمربیگری تیم ملی ایران تاکید کردند. انتشار این خبر هرچند نشان می دهد که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم به نظر مردم احترام می گذارند اما به نظر می رسید که ایشان انتخاب دیگری هم نداشته اند.  
 
طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال ، اعضای هیات رییسه فدراسیون تاثیر زیادی در تصمیم گیری ها دارند اما علی کفاشیان موفق شده حتی الامکان نقش آنها را در فدراسیون فوتبال حاشیه ای کند. همین طور بود که حدود 6ماه پیش آنها تلاشی برای کودتا در فدراسیون فوتبال انجام دادند و از میان نفرات حاضر در این هیات رییسه 4نفر مخالفت شان با نگه داشتن کی روش و مدل برخوردها با او بوده اند.  
 
هرچند به نظر می رسید نگه داشتن کی روش در ایران کار مشکلی باشد اما کسانی که می توانند برای نگه داشتن کی روش مشکل درست کنند فقط وزارت ورزشی ها هستند و آن هم با نپرداختن حق قرارداد کی روش و فراهم نکردن شرایط تمرینات مورد نظر کی روش . به غیر از وزارت ورزش ، نه هیات ریسه فدراسیون فوتبال و نه کمیته فنی توانایی برکناری کی روش را ندارند و جلسات شان فقط به صورت فرمالیته برگزار می شود. پس علی رغم اینکه هیات رییسه ماندن کی روش را تایید کرده اند به نظر می رسد پیش از آنها یک منبع مالی قدرتمند  ماندن کی روش را تضمین کرده باشد.  

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها