تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
چندی پیش در ژاپن یک شرکت تولید کننده نوشابه، طعم جدید را با رایحه سیر وارد بازار کرده که بوی سیر بسیار وحشتناکی می دهد. این شرکت در شهری بنا شده است که به نام "شهر سیر" در ژاپن شناحته می شود.
تدبیر24: محصولات عجیبی در این شهر با طعم سیر یافت می شود که از مهمترین آن ها می توان به ژله سیر و بستنی سیر اشاره کرد. اما نوشابه با طعم سیر دقیقا عجیب ترین آن هاست زیرا برای نوشیدن یک مایع شما نیاز دارید آن را بو کنید.
 
در این نوشابه تکه های سیر تازه و خام هم پیدا می شود و افراد متخصص پیشنهاد می کنند برای خوردنش عجله نکنید تا کاملا رایحه سیر درون نوشابه حل شده و طعم آن را بهتر کند. این شرکت یک کلک هم به مشتریان زده است زیرا هیچ اخطاری مبنی بر وجود سیر در این نوشابه روی برچسب شیشه وجود ندارد.
منبع: العالم
برچسب ها: تدبیر24 ، نوشابه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها