تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۴۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
محمدرضا خباز معاون امور تقنيني معاونت پارلمانی رئيس‌جمهور
از چنين دولتي بايد حمايت كرد و در غير اين صورت دشمنان اين مرز و بوم از به تاخير افتادن خدمات و برنامه‌هاي دولت خوشحال و شادمان می‌شوند. آنها با این اقدامات در ساز و دهل مي‌كنند كه . . .
تدبیر24: چندي پيش آيت‌ا... هاشمي رفسنجاني در سخناني بر حمايت از دولت تاكيد كرده و گلايه از دولت در شرايط كنوني را صلاح ندانستند. در خصوص اين سخنان بايد گفت كه آيت‌ا... هاشمي رفسنجاني به عنوان رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و به عنوان معتمد مقام معظم رهبري امروز بايد نقشش را بسيار پراهميت در نظر گرفت و جلوه داد. به اين دليل كه حرفي كه از دل برآيد لاجرم بر دل نشيند. آيت‌ا... هاشمي رفسنجاني به دليل سابقه ديرينه‌اي كه در مبارزات سياسي در كشور داشته و به طور كامل رژيم ستمشاهي را با همه فراز و فرودش تجربه كرده است و از طرفي پس از انقلاب نيز اولين رئيس مجلس شوراي اسلامي بوده و پس از آن نيز وظايف بسيار خطير ديگري كه بر عهده داشته است از يك پختگي فوق‌العاده‌اي برخوردار است. اين پختگي نيز در حال حاضر گوهر گرانبهايي است. تجربه‌اي كه در طول اين مدت طولاني آيت‌ا... هاشمي به دست آورده‌اند گوهر ذي‌قيمتي هم براي مردم و هم براي مسئولين است. سخني كه هاشمي بر زبان مي‌آورد دلسوزانه، محققانه و مهمتر از همه حاوي تجربه‌اي گران‌سنگ است. وي در سخنان اخيرش مطرح کرد كه شرايط فعلي كشور به گونه‌اي است كه همگان از جمله كساني كه دستي بر قلم دارند يا كساني كه از طريق رسانه‌ها و يا تريبون‌هاي مختلف با مردم در ارتباطند بايد از دولت حمايت كنند. چرا كه دولت امروز مورد هجمه دشمنان كشور قرار گرفته است. از طرفي نيز اين دولت امروز وارث يكسري خرابي‌ها و مشکلات از دولت سابق است. اين خرابي‌ها را هم تصميم دارد كه يكي پس از ديگري به آباداني تبديل كند و مشكلات پيش آمده را به ترتيب حل نمايد. دولتي كه با اين نگاه وارد عرصه خدمت شده است را حتما بايد دريافت و مورد توجه قرار داد و نبايد اين دولت را تنها گذاشت. مطالب آيت‌ا... هاشمي براي نخبگان، دانشجويان و شخصيتهاي برجسته علمي كشور هم حائز اهميت فراواني است. كساني كه آينده سازان اين كشورند بايد بدانند دولت تدبير و اميد چگونه دولت را تحويل گرفته، چگونه در حال اداره كشور است و شرايط كنوني كشور از نظر درآمدهاي عمومي در چه وضعي است و ما در چه شرايطي به سر مي‌بريم. سوال مهم ديگري كه جوانان و دانشجويان بايد بپرسند اين است كه آيا با اين شرايط مي‌توان كشور را بهتر از اين هم به پيش برد؟ اگر هم دولت نقصي دارد، نقص را بايد با زبان انتقاد و آن هم انتقاد دلسوزانه و با نيت خيرخواهانه به دولت انتقال داد. ولي تخريب و چوب لاي چرخ دولت گذاشتن و مثلا به اسم انتقاد، شايعه‌پراكني عليه دولت كردن گناهي است نابخشودني. چرا كه دولت درصدد خدمت به كشور و مردم برآمده است و با تمام وجود تلاش مي‌كند تا بتواند مشكلات به ارث رسيده را حل نمايد و آنچه كه در توان دارد، اعم از افكار عمومي و اعم از تجربه بقيه دولتمردان را به كار مي‌برد. از چنين دولتي بايد حمايت كرد و در غير اين صورت دشمنان اين مرز و بوم از به تاخير افتادن خدمات و برنامه‌هاي دولت خوشحال و شادمان می‌شوند. آنها با این اقدامات در ساز و دهل مي‌كنند كه مردم نسبت به دولتشان نااميد شده‌اند. اگرچه به قول آيت‌ا... هاشمي آقاي رئيس جمهور بخشي از وعده‌هاي داده شده خود در زمان رقابتهاي انتخاباتي سال 92 را محقق كرده و درصدد محقق كردن بقيه وعده‌هاي خويش نيز هستند. لذا حرفهاي اخير آيت‌ا... هاشمي كاملا دلسوزانه و خيرخواهانه بود و در جهت حمايت از دولت تدبير و اميد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها