تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۴۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
معاون خدمات شهری شهرداری کرمان گفت: بزرگترین هفت‌سین کشور در شهر کرمان در کنار گنبد جبلیه برپا می‌شود.

 تدبیر24:   علی بابایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان کرمان اظهار داشت: تاکنون در شهرداری کرمان جلسات متعددی در زمینه سفرهای نوروزی برگزار کرده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان بیان کرد: در ایام نوروز سازمان‌های وابسته به شهرداری مانند آتش‌نشانی، بحران، بهشت ‌زهرا و نقلیه موتوری آماده ارائه خدمت به مردم هستند.

بابایی گفت: سامانه پیامکی خوش‌‌آمدگویی به مسافران نوروزی که به کرمان سفر می‌کنند تهیه و آماده شده که به محض ورود برای آن‌ها ارسال می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان بیان کرد: چهار پارکِ مسافر واقع در جاده تهران، پارکِ مادر واقع در بلوار پرستار، پارکِ جنگلی باهنر واقع در جاده تهران و پارکِ جنگل قائم در جنب مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) محل‌هایی هستند که برای برپایی چادرهای مسافران در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بزرگترین هفت‌سین کشور در شهر کرمان در کنار گنبد جبلیه برپا و مانند سال‌های گذشته سفره‌های هفت‌سینی در سراسر شهر کرمان پهن می‌شود.

بابایی عنوان کرد: باید اختلافاتی که بین میراث فرهنگی و شهرداری در میدان گنجلیخان وجود داشت، برطرف و گل‌کاری و فضاسازی آن انجام می‌شود و همچنین نصب مجسمه گنجلیخان در دستور کار قرار دارد که همه این کارها تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پایان ایام فاطمیه در روز پنجم فروردین سال آینده شهربازی کرمان مجدد برای استفاده همشهریان و میهمانان نوروزی بازگشایی می‌شود تا بتوانند از این فضای تفریحی استفاده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان گفت: آماده‌سازی ورودی‌های شهر و نیز توجه به علائم و خط کشی‌ها، آماده‌سازی معابر و المان‌های سطح شهر، عملیات لکه‌گیری معابر، پایان دادن به عملیات حفاری خیابان‌ها، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر، بازسازی و ایجاد تجهیزات در پارک‌ها، توجه به مسائل بهداشتی و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و ایجاد بازارچه‌های خرید برای مسافران از جمله فعالیت‌های شهرداری در زمینه آماده‌کردن شهر برای ورود مسافران نوروزی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها