تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
آنچه سبب برانگیخته شدن اعتراض یهودیان شرقی تسهیلات ویژه‌ای است که دولت اسرائیل وعده برخورداری از آن را به یهودیان اروپایی داده که سکونت در شهرک‌های جدیدالاحداث در شمال اسرائیل و شهر بندری حیفا، تنها بخشی از این وعده‌ها محسوب می‌شود.
تدبیر24: تلاش گسترده و هیاهوی تبلیغاتی دولتمردان اسرائیلی و اعطای برخی تسهیلات ویژه برای ترغیب و تشویق یهودیان اروپایی برای مهاجرت به سرزمین‌های اشغالی، با واکنش منفی یهودیان سفاردی(شرقی) از جمله برخی فعالان حزب شاس مواجه شده است. 
 
به گزارش عصرایران به نقل از نشریه اسرائیلی ynet به دنبال کشته شدن چهارنفر از یهودیان فرانسوی در گروگانگیری در فروشگاه یهودیان در پاریس و نیز انجام اقدامات تروریستی اخیر در دانمارک، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بهره برداری تبلیغاتی از از این اتفاقات، ضمن ناامن خواندن اروپا برای یهودیان و طرح ادعای دوباره یهودستیزی در اروپا، از یهودیان اروپایی خواست تا به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت نمایند. 

این سخنان و موضع‌گیری‌های بنیامین نتانیاهو واکنش‌های مسئولین یهودی و نیز دیگر مقامات اروپایی را به همراه داشت به طوری که رئیس انجمن یهودیان دانمارک و نیز نخست‌وزیر این کشور به اظهار مخالفت با سخنان نتانیاهو پرداخته و از یهودیان کشورشان خواستند تا در دام سخنان وی نیافتند. 
 
این سخنان نتانیاهو و دعوت او از یهودیان اروپایی(اشکنازی) برای مهاجرت به سرزمین‌های اشغالی، واکنش منفی یهودیان سفاردی(شرقی) را نیز به همراه داشته و برخی از خاخام‌های وابسته به حزب شاس(قدرتمندترین حزب اسرائیل)، دولتمردان اسرائیل را به تبعیض و نابرابری و بی توجهی به حقوق یهودیان سفارادی متهم نموده‌اند. 

آنچه سبب برانگیخته شدن اعتراض یهودیان شرقی از تبلیغات روزهای اخیر دولت اسرائیل برای جذب یهودیان اروپایی شده، تسهیلات ویژه‌ای است که دولت اسرائیل وعده برخورداری از آن را به یهودیان اروپایی داده که سکونت در شهرک‌های جدیدالاحداث در شمال اسرائیل و شهر بندری حیفا، تنها بخشی از این وعده‌ها محسوب می‌شود.

این در حالی است که یهودیان شرقی و به خصوص یهودیان فلاشا (یهودیان آفریقایی) که طی سال‌های اخیر به فلسطین اشغالی مهاجرت نموده‌اند غالبا در مناطق جنوبی اسرائیل و در مجاورت نوار غزه که از مناطق ناامن سرزمین‌های اشغالی محسوب می‌شود اسکان داده شده‌اند. 
 
حجم تبلیغات رسانه‌ای وابسته به صهیونیست‌ها و اصرار تأمل برانگیز مقامات اسرائیلی بر ضرورت مهاجرت یهودیان اروپا به فلسطین اشغالی موجب شده تا برخی رسانه‌ها و کارشناسان بین‌المللی، دخالت عوامل موساد در سازماندهی این حملات تروریستی در راستای سناریوی یهودستیزی در اروپا با هدف ایجاد موج جدید مهاجرت یهودیان اروپا به فلسطین اشغالی را محتمل بدانند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها