تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۴۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
داعش بسیاری از کلان‌شهرهای بزرگ جهان را از جمله اهداف خود می‌داند. عدنانی در این پیام صوتی شهرهای گرانادا(غرناطه) در اسپانیا، واشنگتن، لندن، پاریس و رم را اهداف احتمالی حمله خواند. وی گفت: «ما کاخ سفید، ساعت بیگ بن و برج ایفل را منفجر خواهیم کرد.»
   تدبیر24: داعش در پیامی صوتی اعلام کرد که کاخ سفید، برج ایفل و ساعت "بیگ بن" را منفجر خواهد کرد. در این پیام، داعش از بیعت بوکو حرام برای پیوستن به این گروه استقبال کرده و آن را پذیرفته است. 
 
به گزارش دویچه وله، داعش در پیامی صوتی اعلام کرد که به واشنگتن، لندن و پاریس حمله خواهد کرد. 
 
ابومحمد عدنانی که خود را سخنگوی داعش می‌خواند در یک پیام ۲۷ دقیقه‌ای شکست‌های اخیر این گروه در عراق و سوریه را بی‌اهمیت دانست و تصریح کرد که "موفقیت نیروهای نظامی مخالف" نادرست و بر پایه "توهمات" است. 
 
عدنانی گفت: «داعش مقاومت خواهد کرد، همواره بر قدرت آن افزوده خواهد شود و سرانجام پیروز می‌شود.» 
 
سخنگوی داعش بی‌آنکه به عقب‌نشینی از شهر کردنشین کوبانی و شکست این گروه در این شهر مستقیماً اشاره کند، گفت: «جنگ در کوبانی برای ما پیروزی محسوب می‌شود. زیرا که پنتاگون برای بازپس‌گیری این شهر کوچک شادمانی کرد.» 
 
وی افزود در حالی ‌که آمریکا چشم به "شهر کوچک کوبانی" دوخته است،داعش بسیاری از کلان‌شهرهای بزرگ جهان را از جمله اهداف خود می‌داند. عدنانی در این پیام صوتی شهرهای گرانادا(غرناطه) در اسپانیا، واشنگتن، لندن، پاریس و رم را اهداف احتمالی حمله خواند. وی گفت: «ما کاخ سفید، ساعت بیگ بن و برج ایفل را منفجر خواهیم کرد.» 
 
وی تصریح کرد که لشکرکشی داعش تا تسلط بر تمامی جهان ادامه خواهد یافت. عدنانی گفت که مسیحیان و یهودیان دو راه دارند؛ "به اسلام بگروند یا جزیه پرداخت کنند." وی گفت، در حالت دوم آنها باید تابع داعش باشند. 
 
پذیرش رسمی گروه بوکو حرام 
 
ابومحمد عدنانی درباره درخواست پیوستن بوکو حرام به داعش و بیعت با ابوبکر بغدادی، رهبر این گروه گفت که این درخواست و بیعت پذیرفته شده است. 
 
سخنگوی گروه یادشده افزود: «ما به شما این پیام خوب را ارسال می‌کنیم که داعش تا غرب آفریقا گسترش یافته است.» 
 
عدنانی به طرفداران داعش در سراسر جهان گفت : «در صورت وجود مشکلات برای ورود به سوریه و عراق، طرفداران داعش می‌توانند به گروه بوکو حرام بپیوندند.» 
 
سخنگوی داعش تاکید کرد که پس از بیعت گروه بوکو حرام امکانی بوجود آمده است که طرفداران این گروه "به کشوری اسلامی روند و در آن‌جا به جنگ ادامه دهند." 
 
هنوز هیچ منبع مستقلی صحت و اعتبار این پیام صوتی را تایید نکرده است. 
 
گروه اسلام‌گرای بوکو حرام در روز شنبه (۷ مارس) اعلام کرد که با رهبر داعش بیعت کرده است و خود را گروهی وابسته به داعش تلقی می‌کند. بوکو حرام که عمدتاً در منطقه شمال نیجریه فعالیت می‌کند در هفته‌های گذشته حملاتی نیز در کامرون، کشور همسایه داشته است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها