تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۴۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
فرمانده‌ انتظامی استان‌ کرمانشاه از کشف 1727 کیلوگرم انواع‌مخدر در استان طی سالجاری خبر داد و اظهار کرد: این میزان کشفیات نسبت به سال‌گذشته 43 درصد افزایش داشته است.
    تدبیر24:  سردار منوچهر امان‌اللهی با بیان اینکه عمده این مواد را تریاک تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: از مجموع این میزان مواد‌مخدر کشف‌شده، 1576 کیلوگرم تریاک، 39 کیلو و 578 گرم حشیش، 18 کیلو و 336 گرم شیشه، 14 کیلو و 313 گرم هروئین و 15 کیلوگرم نیز سایر موادمخدر بوده است.

امان‌اللهی همچنین از دستگیری 3475 قاچاقچی و توزیع‌کننده موادمخدر در سال‌جاری خبرداد و اظهارکرد: همچنین 50 باند توزیع موادمخدر در سطح استان شناسایی و منهدم شده‌اند.

فرمانده‌انتظامی استان‌کرمانشاه خاطرنشان کرد: 144 نفر از دستگیرشدگان قاچاقچی عمده و دانه‌درشت بوده‌اند که خوشبختانه در سالجاری شناسایی و دستگیر شدند.

امان‌اللهی با بیان‌اینکه همواره در طول‌سال پاکسازی مناطق‌آلوده بطور مستمر در دستور کار پلیس قراردارد، از اجرای 1308 طرح‌ پاکسازی در نقاط ‌آلوده استان در سال‌جاری خبر داد.

به گفته فرمانده‌ انتظامی استان‌ کرمانشاه، امسال برای اولین‌بار یک‌ کارگاه تولید شیشه در استان شناسایی و منهدم شد که در این رابطه سه‌ نفر دستگیر و سه‌ کیلو شیشه و 220 لیتر پیش‌ساخت شیشه نیز کشف شد.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها