تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۴۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
در شهرستان بابل فردی که در درگیری با برادر کوچک خود با شلیک گلوله به سمت منزل وی مرگ مادرش را رقم زد، دستگیر شد.
    تدبیر24:  به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ علی فقیه عبدالهی فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: درپی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری خانوادگی بین دو برادر به نام‌های "قاسم" و "امیر " که در همسایگی همدیگر زندگی می‌کردند در شهر امیرکلای این شهرستان بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در این درگیری برادر بزرگتر به نام " قاسم" با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی به سمت منزل برادر کوچکتر به نام " امیر" اقدام کرد که در نتیجه گلوله اشتباهی به مادرشان که پشت در منزل بوده اصابت کرد.

فقیه عبدالهی گفت: دراین حادثه مادر خانواده که به شدت مصدوم شده بود توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

او در ادامه گفت: مادر این افراد به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت وعامل تیراندازی که با به جا گذاشتن سلاح قبل از حضور ماموران از صحنه متواری شده بود در کمتر از 12 ساعت در یکی از مناطق روستائی شهرستان همجوار شناسایی و دستگیر شد.

متهم در بازجویی‌های اعتراف کرد که به قصد ترساندن برادر خود به سمت منزلش شلیک کرده که گلوله به مادرش که پشت در قرار گرفته بود، اصابت کرد.

متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موضوع در دست بررسی است.
منبع: آفتاب
برچسب ها: تدبیر24 ، قتل ، مادر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها