تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۴۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
مهاجم تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: در رابطه با حضور در تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان تابع تصمیم فدراسیون فوتبال بودم.
 تدبیر24: سردار آزمون در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی امید در مورد حضورش در این تیم، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز به مردم ایران، گفت: با تصمیم فدراسیون فوتبال از صبح امروز در اردوی تیم امید حضور پیدا کردم و در خدمت این تیم خواهم بود. خوشبختانه از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم و با تمام وجود در خدمت تیم امید خواهم بود‌.


آزمون در خصوص حضور در اردوی تیم امید و شرکت در بازی‌های مرحله مقدماتی المپیک اظهار داشت: وظیفه من پوشیدن پیراهن مقدس ایران و جنگیدن برای موفقیت و سربلندی نام کشورم است و فرقی نمی‌کند که در تیم ملی بزرگسالان باشم یا تیم امید، در حال حاضر با تصمیم فدراسیون فوتبال در خدمت تیم امید خواهم بود.


مهاجم تیم ملی امید در خصوص بازی‌های مرحله مقدماتی و شانس صعود تیم ایران خاطرنشان کرد: بازی‌های سختی پیش روی تیم امید است و به هیچ وجه نباید حریفی را دست کم بگیریم. خوشبختانه تیم امید شرایط خوبی دارد و بازیکنان و کادر فنی نهایت تلاش خود را انجام خواهند داد تا با کسب بهترین نتایج از این مرحله صعود کنیم و عیدی بزرگی به مردم ایران بدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، آزمون امروز به اردوی تیم ملی امید اضافه شد و در تمرین نوبت عصر اولین جلسه تمرینی خود را در کنار سایر نفرات آغاز کرد.

تیم ملی امید ایران از سوم فروردین در رقابت‌های مرحله اول مقدماتی المپیک به میدان می‌رود. ایران با عربستان، نپال، فلسطین و افغانستان هم گروه است.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها