تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۴۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
موضوع پایان نامه فدریکا موگرینی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا "رابطه سیاست و دیانت در اسلام" بود.
 تدبیر24با نگاهی به صفحه فدریکا موگرینی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و جانشین کاترین اشتون در ویکیپدیا معلوم می شود موضوع پایان نامه وی در رشته فلسفه سیاسی در دانشگاه ساپینزا رم  «رابطه سیاست و دیانت در اسلام» بوده‌است. "رابطه سیاست و دیانت در اسلام" بود.
 زندگینامه موگرینی به نقل از ویکی پدیا به این شرح است: 
فدریکا موگرینی (به ایتالیایی: Federica Mogherini) متولد ۱۶ ژوئن ۱۹۷۳ سیاستمدار ایتالیایی از حزب دموکراتیک ایتالیا است. وی در سال ۲۰۱۴ به عنوان نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی جانشین کاترین اشتون شد و پیش از آن وزیر امور خارجه کشورش بود.
از فدریکا موگرینی به عنوان یک «سیاستمدار نمونه‌وار چپ میانه برای نسل خودش» یاد می‌شود که در دهه ۱۹۹۰ با نژادپرستی، بیگانه‌هراسی و آپارتاید مبارزه می‌کرده‌است و اکنون عقاید چپ رادیکال خود را کنار گذاشته‌است.او مخالف تحریم روسیه است و از سوی برخی مقامات اروپایی به طرفداری از مسکو متهم می‌شود.موگرینی تحصیلات خود را در رشته فلسفه سیاسی در دانشگاه ساپینزا رم گذرانده و عنوان پایان‌نامه او «رابطه سیاست و دیانت در اسلام» بود.
فدریکا در ۱۵ سالگی عضو شاخه جوانان حزب کمونیست ایتالیا شد. او در سال ۲۰۰۱ عضو شورای ملی حزب دمکرات‌های چپ شد و در دفتر روابط خارجی این حزب ِ سوسیال دمکرات فعالیت کرده و در مسائل مربوط به فرایندهای صلح خاورمیانه و ارتباط با احزاب سوسیالیستی اروپا و آمریکا فعال بود. با تأسیس حزب دمکراتیک ایتالیا در سال ۲۰۰۷ موگرینی در دفتر رئیس حزب والتر ولترونی مشغول به کار شد و در سال ۲۰۰۸ به عنوان نماینده پارلمان ایتالیا برگزیده شد. وی در فوریه ۲۰۱۳ به عنوان وزیر امور خارجه در کابینه ماتئو رنتسی انتخاب شد و از سال ۲۰۱۴ نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها