تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: ایران جزو پنج کشور مصرف‎‎کننده بالای شیرخشک در جهان و یزد نیز جزو سه استان پرمصرف این ماده غذایی است.
  تدبیر24: دکتر محمدحسین لوک زاده، دبیر علمی همایش آموزشی "برقراری تماس پوست با پوست مادر و نوزاد و شروع تغذیه در ساعت اولیه تولد"، با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش، هدف از این سلسله همایش‎‎ها را ارتقای سطح دانش و آگاهی کادر درمانی و همچنین مردم خواند و ابراز امیدواری کرد، از این طریق بتوان فرهنگ غلط مصرف شیرخشک را در بین مردم اصلاح کرد.

وی با اشاره به مصرف بالای شیرخشک در ایران، افزود: ایران جزو پنج کشور مصرف کننده شیر خشک در جهان است و این در حالی است که مصرف شیرخشک در کشورهای پیشرفته و تولیدکننده آن، یک صدم کشور ما هم نیست و متاسفانه استان یزد نیز در بین سه استان پر مصرف‎‎ شیر خشک در ایران قرار دارد.

این فوق تخصص نوزادان با بیان اینکه شیر مادر تنها غذای کاملی است که نوزاد می‌تواند از آن برخوردار شود، افزود: شیر خشک به هیچ وجه منطبق با شیر مادر نیست و تفاوت بسیار دارد.

لوک زاده تصریح کرد: پژوهش‏‏های انجام شده نشان داده است نوزادانی که در بدو تولد از شیر مادر تغذیه می‏‎کنند از ضریب هوشی بالاتری برخوردارند و در آینده به بیماریهای دیابت نوع 2، عفونت گوارشی، اسهال، دل درد، عفونت ریه و آسم مبتلا نخواهند شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها