تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
ائتلاف عربی به رهبری عربستان آغاز آتش بس انسانی را در ساعات پایانی شب گذشته زمانی اعلام کرده است که جنگنده‌های ائتلاف عربی آتش بس را یک ساعت بعد از اجرای آن نقض کرده و چهار حمله به صعده و حجه داشته‌اند.
 تدبیر24:  احمد عسیری، سخنگوی ائتلاف عربی به خبرگزاری فرانسه گفت: آتش بس در ساعت 11 شب گذشته آغاز شده و روز جمعه به پایان خواهد رسید اما ائتلاف حملات هوایی خود را در صورتی که حوثی‌ها آتش بس را نقض کنند از سر خواهد گرفت.

عسیری افزود: ما خود را ملزم به احترام به این آتش بس می‌دانیم اما عملیات جمع آوری اطلاعات و نظارت ادامه خواهد داشت.

منابع آگاه اعلام کردند که یک ساعت بعد از اجرایی شدن آتش بس انسانی درگیری‌ها در تعز از سر گرفته شده و شبه نظامیان حامی منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن و گروه‌های حوثی با یکدیگر درگیر شده‌اند.

خبرنگار شبکه المیادین نیز اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف سعودی آتش بس را یک ساعت بعد از اجرای آن نقض کرده و چهار حمله هوایی به صعده و حجه داشتند.

خبرنگار شبکه المیادین در عین حال تصریح کرد که بعد از اجرایی شدن آتش بس صنعاء و بقیه استان‌ها شاهد آرامش هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها