تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش، بحث طلاق روانی حاکم بر خانواده‌ها را از چالش‌های اصلی جامعه نام برد و گفت: به دلیل اعتیاد به فضای مجازی و ورود بی رویه تکنولوژی به درون خانواده، با وجود حضور فیزیکی والدین در خانواده، هیچ ارتباطی بین فرزندان و والدین برقرار نمی‌شود.
 تدبیر24:  مهناز احمدی دستجردی در همایش علمی خانواده و تعلیم و تربیت در تبریز با بیان اینکه یکی از مشکلات جامعه ما این است که حرف های همدیگر را نمی فهمیم، افزود: متاسفانه این مساله در بین خانواده‌ها بیشتر مشهود است.

وی راه حل تحکیم بنیان خانواده را مشارکت همه اعضای آن در اداره امور زندگی عنوان کرد و گفت: امروزه به واسطه اشتغال زنان، تربیت فرزندان فقط بر عهده زنان نبوده بلکه مردان نیز باید مشارکت فعال داشته و فرزندانی مسئولیت پذیر تربیت کنند.

وی خانواده را زیربنای تشکیل جامعه دانست و گفت: در ارزیابی رفتار فرزندان نوک حملات متوجه آموزش و پرورش است، اما بیش از 30 دستگاه فرهنگی داریم که مجلس اعتبارات خوبی هم بر آنان تصویب کرده است، بنابراین بقیه دستگاه‌های فرهنگی در پسرفت و پیشرفت رفتار اجتماعی سهیم هستند.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش راه برون رفت از چالش‌ها و معضلات اجتماعی را داشتن بینش دینی، تاسی به بزرگان دین و نه صرفا دانش دینی عنوان و اظهارکرد: رفتار و گفتار ما مغایر با دانش دینی‌مان است که باید با تعامل، گفت و گو و ادبیات پیامبرگونه با مردم رفتار کنیم.

احمدی خاطرنشان کرد: هدف خلقت چیزی جز کوشیدن برای خوشبختی دیگران نیست، پس برای تزریق سعادتمندی در جامعه و توفیق خانواده‌ها برای تحقق تعلیم و تربیت اصولی بکوشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها