تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از ثبت جهانی کوه سبلان طی سه الی چهار سال آینده خبر داد.
 تدبیر24:  مسعود سلطانی‌فر در جریان بازدید از مجموعه بقعه شیخ حیدر مشگین شهر در استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: از سال 2007 به بعد، یونسکو با توجه به تقاضای کشورهای مختلف، سالانه یک سهمیه برای ثبت تاریخی و یک سهمیه برای ثبت ملی برای هر کشور در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه آثار طبیعی زیبا و منحصر به فرد رشته کوه و قله سبلان قابلیت ثبت جهانی را دارد، افزود: پرونده سبلان در دست بررسی است، اما با توجه به سهمیه یونسکو، سه الی چهار سال برای ثبت جهانی این کوه زمان نیاز است.

سلطانی‌فر با بیان اینکه ایران به لحاظ جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، یک کشورموزه است و نزدیک یک میلیون مکان، بنا، سایت و محوطه تاریخی دارد، تصریح کرد: نزدیک یک قرن گذشته، 150 هزار اثر از دل خاک بیرون کشیده شد و 32 هزار اثر به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه عملیات مرمت مجموعه دو هکتاری بقعه شیخ حیدر ظرف 45 روز آینده به اتمام می‌رسد، خاطرنشان کرد: ظرف سه ماه آینده بخش‌های تجاری و نمایشگاهی محوطه این بقعه نیز راه‌اندازی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها