تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
معاون رئیس استانداری الانبار اعلام کرد که گروه تروریستی داعش 503 تن از جمله غیرنظامیان و سربازان عراقی را در رمادی اعدام کرده است.
 تدبیر24 فالح العیساوی، معاون رئیس استانداری الانبار گفت: تروریست‌های داعش 503 تن از جمله سربازان و غیرنظامیان را در رمادی اعدام کرده‌اند. شرایط بسیار بحرانی است. دولت عراق نیروهای مازاد ارتش را به این منطقه اعزام کرده است اما این میزان رضایت بخش نیست.

به گفته وی، شهر رمادی در استان الانبار هم اکنون عمدتا در کنترل داعش است و شرایط نگران کننده است.

العیساوی تاکید کرد: برای اینکه بحران‌های امنیتی حل شود، حیدر العبادی (نخست وزیر عراق) باید نیروهای ارتش بیشتری را به این منطقه اعزام کند. همچنین کشورهای ائتلاف باید حمایت خود را در رمادی افزایش دهند و به گفته مقام‌ها به آنچه که بزرگترین پیروزی در عراق طی سال جاری می‌خوانند، نزدیک‌تر شده‌اند.

همچنین عضو شورای استانداری الانبار اعلام کرد: 8000 خانوار از رمادی به شهرستان‌های خالدیه، عامریه فلوجه در شرق این شهر کوچ کرده‌اند و شدیدا نیازمند کمک‌های انسانی برای آوارگان هستیم.

او علت این اقدام را ورود داعش و تسلطش بر شهر اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها