تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
وزیر دفاع ایران، در این دیدارها، پیرامون مسایل مورد علاقه، روابط دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی با سران و مقام های عراقی تبادل نظر خواهد کرد.
 تدبیر24:  سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران صبح دوشنبه در صدر یک هیات بلندپایه، وارد بغداد شد.

به گزارش ایرنا، سردار دهقان در این سفر که به دعوت رسمی خالد العبیدی وزیر دفاع عراق صورت گرفته، علاوه بر دیدار و گفت وگو با همتای عراقی خود، با فواد معصوم رییس جمهوری، حیدر العبادی نخست وزیر و وزیران کشور، خارجه ، رییس و اعضای کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق و برخی از شخصیت های سیاسی این کشور دیدار خواهد کرد.

وزیر دفاع ایران، در این دیدارها، پیرامون مسایل مورد علاقه، روابط دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی با سران و مقام های عراقی تبادل نظر خواهد کرد.

گسترش همکاری های دفاعی و نظامی و بررسی راههای هم افزایی بیشتر جهت مبارزه قاطع با تروریسم و نیز ایجاد امنیت، ثبات و آرامش در منطقه، از مهمترین اهداف سفر وزیر دفاع ایران به عراق اعلام شده است. 
برچسب ها: تدبیر24 ، حسین دهقان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها