تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
وقتی رسانه های قالیباف در دستان منتقدینش قرار می گیرد
عقبه فکری و جریانی فردی مانند م.م و از سویی اهمیت رسانه ای مانند ف... برای حامیان قالیباف می تواند نشان دهنده آغاز پیوند استراتژیکی میان جریان قالیباف و جلیلی آغاز باشد . . .
تدبیر24: چند روز پیش م. م یکی از فعالان رسانه ای و مدیر مسئول سایت ت... در صفحه اینستاگرام شخصی اش عکسی از خودش به همراه محمد باقر قالیباف شهردار تهران منتشر کرد که حاکی از دیدار خصوصی وی با نامزد شکست خورده اصولگرایان دارد . موضوعی که البته شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد اما نگاهی به عقبه سیاسی م.م و نقدهای وی به جریان قالیباف می تواند نشان دهنده آغاز سناریویی برای نزدیک سازی قالیباف به منتقدانش باشد.


به گزارش خبرنگار تدبیر 24 م.م که اکنون چند وقتی است به مدد فعالیت در رسانه ملی برای خود چهره رسانه ای فعالی ساخته است، توانسته مدیرمسئولی سایت ف... را در اختیار بگیرد اما نکته جالب توجه اینجاست که م.م در حالی در این حلقه قرار گرفته است که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در ستاد مردمی سعید جلیلی نقش موثری در ارتباط گیری های رسانه ای دبیر سابق شورایعالی امنیت ملی کشور بازی کرده است.

حامیان سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری که بیشترین موج انتقاد را به عملکرد قالیباف داشتند و حتی در برخی موارد وی را ساکت فتنه می دانستند در حالی امروز به سوی طرفداری از قالیباف سوق پیدا کرده اند که ظاهرا جذابیت های شهردار تهران می تواند هر منتقدی را به راحتی به یک طرفدار بالقوه تبدیل کند. امروز م.م که حامیان قالیباف را قابل ترحم می دانست در حالی به مدیریت یکی از مهم ترین رسانه های آنلاین همسو با شهردار تهران رسیده و عکس های دو نفره اش را با قالیباف در ساختمان شهرداری منتشر می کند که گفته می شود وی یکی از منتقدین قالیباف بوده است.

به نظر می رسد شهردار تهران که طعم دو دور شکست در انتخابات ریاست جمهوری و عدم حمایت طیف های اصولگرایان را به خوبی چشیده است اکنون تلاش دارد با استفاده از حداکثر ظرفیت هادر بخش رسانه ای با جذب مخالفین و منتقدینش پیوندهای خود را با دیگر جریان های اصولگرایی محکم کند. گواه این موضوع سپردن ف... به عضو رسانه ای ستاد جلیلی و واگذاری سایت ش... به عنوان رسانه دیگری از این طیف به مشاور رسانه ای علی مطهری است.

اکنون البته نباید به سادگی از موضوع گذشت چرا که عقبه فکری و جریانی فردی مانند م.م و از سویی اهمیت رسانه ای مانند ف... برای حامیان قالیباف می تواند نشان دهنده این باشد که پیوند استراتژیکی میان جریان قالیباف و جلیلی آغاز شده است که شاید بتوان اولین هدف آن را انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها