تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۵۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
ليموترش و دارچين هر يک خواص خود را دارد. به عنوان مثال ليمو سيستم ايمني را تقويت و از بدن سم زدايي مي کند، سوءهاضمه را برطرف و لکه هاي پوستي را کم رنگ مي کند و باعث کاهش وزن مي شود. دارچين نيز داراي خاصيت ضد ميکروبي، ضد سرطاني، کنترل کننده قند خون و... است و ترکيب اين دو ماده با هم مي تواند معجزه کند.
 تدبیر24هر روز صبح يک ليوان آب حاوي يک قاشق چاي خوري پودر دارچين، يک قاشق چاي خوري عسل و چند قطره آب ليمو ناشتا مصرف کنيد.

ضماد تهيه شده از چند قطره آب ليمو و يک قاشق چاي خوري پودر دارچين در خشک کردن آکنه و جوش موثر است. خاصيت ضد ميکروبي دارچين با عفونت مقابله مي کند؛ اسيديته خفيف ليمو نيز روند خشک شدن لکه ها را افزايش مي دهد و اثر آن را به حداقل مي رساند.

ليمو داراي خاصيت چربي سوزي است در حالي که دارچين ميزان سوخت و ساز را افزايش مي دهد. در نتيجه فرد با سوخت کالري و چربي بيشتري وزن کم مي کند. افزودن کمي پودر دارچين و آب ليمو به چاي سبز نيز معجزه مي کند.

به گزارش روزنامه خراسان، مخلوط آب ليمو و دارچين در رفع چين و چروک موثر است. اين مخلوط را به آرامي روي صورت ماساژ دهيد و بگذاريد کمي بماند. خاصيت آنتي اکسيدان ليمو، پوست آسيب ديده را درمان و خط و چين و چروک پوست را کم رنگ مي کند.

مصرف مخلوط اين مواد سموم را از بدن دفع مي کند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها