تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۵۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از انهدام اعضای باند قاچاق داروهای مخدر خبر داد.
  تدبیر24:  ولی‌الله گنجیان مقدم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند تهیه و توزیع داروهای مخدر، شناسائی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت. ماموران طی اقدامات عملیاتی موفق به شناسائی اعضای باند به نامهای " محمد- الف و مهدی - م و جابر- ج " شده که طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: ماموران با بازدید از مخفیگاه متهمان و خودروی آنان 40 هزار سی سی شربت متادون و سه هزار قرص متادون را کشف و ضبط کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

گنجیان‌مقدم از شهروندان خواست، برای ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات با سامانه 197 و برای ارائه اخبار و اطلاعات مهم امنیتی و انتظامی با پلیس 110 تماس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها