تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۲۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
صادق‌زاده با بیان اینکه شهرداری در امر مسجدسازی زمین می‌دهد و برای فونداسیون کمک می‌کند، افزود: مابقی پروژه مسجدسازی باید با کمک مردم انجام شود.
تدبیر24:   رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از بودجه 52 میلیارد تومانی شهرداری برای کمک به مساجد خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین صادق‌زاده در همایش سراسری ائمه جماعات مساجد شهر تهران با بیان اینکه شهرداری بنا دارد که به مساجد پایتخت خدمات ارائه کند، گفت: شهرداری تهران52 میلیارد تومان از طریق مرکز فعالیت‌های دینی به مساجد کمک کرده است.

وی با بیان اینکه 160 میلیارد تومان برای ساخت مساجد در نظر گرفته شده است، ادامه داد: بنا داریم طی یک برنامه یک ساله 400 مسجد در پایتخت بسازیم.

رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به حمایت‌های شهردار تهران از این مرکز گفت: قالیباف به من گفته است که در حوزه مسجدسازی وارد نمی‌شود و برهمین اساس اگر اشکال و خرابکاری وجود دارد از چشم قالیباف نبینید.

صادق‌زاده با بیان اینکه شهرداری در امر مسجدسازی زمین می‌دهد و برای فونداسیون کمک می‌کند، افزود: مابقی پروژه مسجدسازی باید با کمک مردم انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر عدم پاسخ به درخواست‌های ساخت مسجد گفت: نمی‌توان همه درخواست‌ها را پاسخ داد مگر اینکه اعتبارات مسجدسازی 50 برابر شود.

بنا نداریم کمیته امداد جدیدی تاسیس کنیم

رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با بیان اینکه در سال گذشته به دلیل برخی مشکلات مالی، بودجه تمامی سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری و مسجدسازی کم شد، گفت: حتی یک ریال از بودجه ساخت مسجد کم نشد و قالیباف اجازه نداد مسجدسازی متوقف شود.

صادق‌زاده با بیان اینکه شهرداری بنا دارد شناسایی و کمک به فقرا را از طریق ائمه جماعات انجام دهد، تصریح کرد: ما بنا نداریم کمیته امداد جدیدی تاسیس کنیم اما شناسایی فقرا و ثروتمندان می‌تواند در رفع کاستی‌ها و محرومیت‌ها کمک کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
0
با درود و عرض خسته نباشید خدمت مسیولین محترم که در ساخت مساجد تلاش نموده اند،برای جذب بیشتر جوانان پیشنهادات زیر ارایه می گردد ان شاالله که مورد قبول باشد:
1. کتابخانه های مجهز در کنار مساجد ساخته شود.
2. مجموعه های ورزشی مجهز بویژه استخر های شنا در کنار مساجد ساخته شود.
با سپاس مجدد
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها