تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
رئیس ستاد اجرایی سفرهای تابستانه مازندران گفت: برای ایجاد شادی در میان مسافران و کاهش حوادث در ساحل باید مدیریت سواحل جدی گرفته شود.
 تدبیر24: دلاور بزرگ‌نیا در ستاد اجرایی سفرهای تابستانه استان اظهار کرد: مردم به جمله زیبای تدبیر و امید اعتقاد دارند و ما مسئولان باید تدبیر کنیم تا امید در مردم زنده بماند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته گام بلندی در جهت کاهش کشته شدگان دریا برداشته شده است، افزود: امیدواریم امسال نیز شاهد کاهش بیشتر آمار غریق در مازندران باشیم و در این راستا علاوه بر مناطق محصور، امکان مدیریت مناطق دیگر هم وجود داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه در نوروز گذشته کمیته نظارت مشترک به کمک سازمان صنعت معدن و تجارت، علوم پزشکی مازندران و سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان و دیگر سازمان‌ها تشکیل شد، گفت: بازدیدهای میدانی توانسته اثر بخشی مناسبی در ارائه خدمات داشته باشد.

وی اعلام کرد: با اضافه شدن دو ارگان آموزش و پرورش استان مازندران و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به ستاد اجرایی سفر های تابستانی استان مشابه نوروز می‌توانیم برای استیفای حقوق شهروندان گام موثری برداریم.

بزرگ‌نیا با اشاره به فعالیت ستاد اجرایی سفرهای تابستانه و ستاد ساماندهی سواحل استان گفت: در ستاد ساماندهی سواحل که مسئولیت آن بر عهده فرمانداران است، بر روی شهرهای ساحلی تمرکز شده است.

وی از فرمانداران خواست تا پیش از شروع سفرهای تابستانی جلساتی با مسئولان محلی برگزار کرده تا بتوانند سفر خوشی برای مسافران تعریف کنند.

این مسئول ادامه داد: در این سفرها باید از طریق نمایشگاه‌ها، جنگ‌ها، شب شعر و .... فرهنگ، روحیه و هویت مازندران را به مسافران معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شادی‌های ما خصوصی و عزاهای ما عمومی شده است، گفت: باید این فضا جابجا شود؛ مسافران باید بدانند که مازندرانی‌ها علاوه بر شجاعت، حق‌گویی و حق‌طلبی روحیه‌ای شاد و با نشاط دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها