تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کتاب «مادران چشم به راه» حاصل تلاش ۳۵ نویسنده جوان است که با حضور لاله افتخاری در فرهنگسرای آفتاب رونمایی می‌شود.
تدبیر24: بنا بر اعلام، همایش «مادران چشم به راه» که سال گذشته همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) در فرهنگسراهای شهر تهران اجرا شد، فرصتی شد برای هنرمندان داستان‌نویس تا بتوانند از این گنجینه‌های عظیم عشق و انتظار ایده اولیه برای خلق اثر هنری را دریافت کنند و اکنون دستاورد جمعی از این هنرمندان، به صورت کتاب آماده انتشار است.

مراسم رونمایی کتاب «مادران چشم به راه» با حضور لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولان فرهنگی و ادبی، با تقدیر از نویسندگان کتاب، تجلیل از مادران چشم به راه، اجرای قطعه خاکریز و اسطوره توسط محسن توسلی و... در روز دوشنبه ۲۵ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای آفتاب برگزار خواهد شد. این مراسم به امام شهدا و ۱۸ مادر چشم به راه و خانواده معظم آن‌ها تقدیم می‌شود.

«مادران چشم به راه» تألیف ۳۵ نفر از نویسندگان جوان به سرپرستی ابوالفضل درخشنده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 22009000 تماس بگیرند و یا برای شرکت در این مراسم به نشانی خیابان دکتر شریعتی، روبه‌روی دولت، خیابان امام زاده، فرهنگسرای آفتاب مراجعه کنند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها