تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
تدبیر24:  پرویز پرستویی که این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا میباشد در حادثه ای از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی شد.

این حادثه تغییری در برنامه های آتی این هنرمند گرانقدر ایجاد نکرده و تمرینات مطابق برنامه از پیش تعیین شده ادامه خواهد یافت.

بازیگران بادیگارد به تدریج درحال معرفی شدن هستند و اخبار شنیده شده حاکی از شروع فیلمبرداری فیلم در روزهای آینده است. اما یک اتفاق، باعث به وجود آمدن حاشیه هایی درباره فیلم شده است.

پرویز پرستویی، بازیگر نقش اول بادیگارد امروز در یکی از مراحل آماده سازی برای ایفای نقش در حال تمرین با موتور به روی زمین افتاده است و ظاهرا دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ دست شده است. هنوز میزان این آسیب دیدگی به طور قطعی مشخص نشده است.هر چند که سایت رسمی بادیگارد از مرتفع شدن ماجرا خبر داده است و اعلام کرده است که: این حادثه تغییری در برنامه های آتی این هنرمند گرانقدر ایجاد نکرده و تمرینات مطابق برنامه از پیش تعیین شده ادامه خواهد یافت.
 
بازیگران این فیلم عبارتند از :پرویز پرستویی ، مریلا زارعی ، محمود عزیزی ، فرهاد قائمیان ، امیر آقایی ، بهنوش طباطبایی ، دیبا زاهدی ... بدیهی است که طی روزهای آینده بازیگران جدیدی به پروژه اضافه خواهند شد که اخبار حضور آنان از طریق همین سایت به اطلاع علاقمندان و اصحاب رسانه خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها