تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
رئیس اداره‌ی منابع طبیعی مهاباد گفت: 40 هکتار از جنگل‌های حوزه شهرستان مهاباد با استفاده از «تله‌های فرمونی» آفت‌زدایی شد.
 تدبیر24  : «کامل حسینی» گفت: در راستای وظایف حفاظتی و حمایتی از عرصه‌های ملی بخصوص در بخش جنگل، اداره منابع طبیعی شهرستان مهاباد طی سه ماهه جاری 40 هکتار ازاراضی جنگلی مهاباد را با استفاده از تله‌های فرمونی ،آفت‌زدایی کرده است.

وی افزود: شهرستان مهاباد بیش از 400 هکتار عرصه‌ی جنگلی را تحت پوشش دارد که با تمام توان از این محدوده حفاظت و کار احیاء آن را انجام می‌دهیم.

حسینی تصریح کرد: برای مبارزه با آفت جنگلی جوانه‌خوار بلوط که از شایع‌ترین آفت جنگلی در جنگل‌های استان است برای اولین بار در سال‌جاری بالغ بر 80 درصد این جنگلها که عمدتاً در شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت قرار دارند، محلول‌پاشی شده است و بقیه نیز از طریق بکارگیری تله‌های فرمونی آفت‌زدایی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح آفت‌زدایی در جنگل‌های حوزه‌ی شهرستان مهاباد 30 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده بود که در چهل هکتار از این جنگل‌ها اجرای طرح مبارزه با جوانه‌خوار بلوط با استفاده از تله‌های فرمونی به تعداد 300 تله، در سه ماهه جاری انجام شد.

حسینی اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات لازم بیش از پیش در حفاظت و احیاء درختان جنگلی در حوزه شهرستان مهاباد قدم برداریم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها