تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
رئیس مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم‌پزشکی تبریز از اهدای اعضای بدن جوان 19 ساله‌ی تبریزی به چهار بیمار نیازمند خبر داد.
 تدبیر24  : صمد گلزاری ، گفت: دو کلیه این بیمار به دو بیمار کلیوی در تبریز پیوند زده شد و کبد وی به بیمارستان نمازی شیراز و قلب این جوان نیز جهت پیوند به تهران ارسال شد.

وی گفت: با اهدای اعضای بدن این جوان 19 ساله مرگ مغزی شده، از آغاز طرح اهدای عضو، ششمین مورد و از ابتدای امسال نیز سومین مورد اهدای اعضای بدن افراد مرگ مغزی شده در استان است.

دکتر زمردی، فوق تخصص پیوند کلیه نیز با بیان اینکه گیرنده کلیه‌های این جوان 19 ساله مرگ مغزی شده، یک پسر 16 ساله و خانم 24 ساله است گفت: وضع عمومی این دو بیمار بعد از پیوند رضایت‌بخش است.

به گزارش ایسنا، خانواده این جوان، علت موافقت با این موضوع را جلب رضایت خداوند متعال، شادی روح عزیز از دست رفته خود و کمک به بیماران نیازمند عنوان کردند. این جوان راکب موتورسیکلت بود و در 20 خرداد به علت سانحه رانندگی و ضربه به سر، دچار مرگ مغزی و در بیمارستان محلاتی تبریز بستری شده بود و 30 خرداد با تائید مرگ مغزی وی، به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها