تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۵۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
پلیس تایلند در بزرگترین عملیات ضربتی خود علیه قاچاقچیان انسان، 56 نفر را دستگیر کرد.
 تدبیر24 پلیس تایلند در بزرگترین عملیات ضربتی خود توانست 56 نفر را بازداشت کند و برای 60 نفر دیگر نیز حکم بازداشت صادر شده است. 

مقامات پلیس تایلند اظهار کردند، پلیس 100هزار پرونده مرتبط با قاچاق انسان را به دادستانی کل فرستاده است. قرار است اواخر جولای (اوایل مرداد) دادگاهی برای تفهیم اتهام به متهمان تشکیل شود. در میان بازداشت شدگان نام تجار معروف تایلندی و یک مقام عالی رتبه نظامی نیز دیده می‌شود. 

عملیات بی‌سابقه پلیس تایلند در حالی انجام شد که چندی پیش صدها گور کم عمق در جنگل های جنوبی تایلند یافت شد. گفته می‌شود بیشتر گورها متعلق به مسلمانان "روهینگیا" است. مسلمانانی که برای فرار از محاکمه در غرب میانمار به تایلند گریختند.

مسلمانان روهینگیا و ملیت‌های بنگلادشی از قاچاقچیان می خواهند آنها را به مالزی و اندونزی انتقال دهند. افزایش تنش و سرکوب مسلمانان روهینگیا در میانمار باعث شده است بسیاری از زنان و  کودکان به مکان‌های امنی خارج از میانمار پناه برند. 

پلیس تایلند اوایل مه (اردیبهشت) عملیاتی را انجام داد که منجر به کشف صدها گور و چندین هزار مهاجر غیر قانونی در دریا شد. سازمان ملل متحد اعلام کرد 1200 مهاجر غیر قانونی در دریا مفقود شدند. بیش از 3000 مهاجر نیز به تایلند، اندونزی و مالزی آمدند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها