تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۵۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
جلسه مسئولان بندرانزلی در خصوص انتقال سهام باشگاه ملوان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد.
 تدبیر24   مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان پس از نشست چندساعت با مسئولان شهر انزلی و اعضای هیات رئیسه باشگاه ملوان درخصوص وضعیت مالکیت این باشگاه،گفت: زمان به ضرر تیم در حال سپری شدن است و از آنجایی که مسئولان شهرستان انزلی و باشگاه به این امر اشراف دارند به سرعت درحال بررسی شرایط متقاضیان جدید انتقال باشگاه هستند.

وی با تشکر از صبر و حوصله مردم و هواداران خون‌گرم و متعصب ملوان، ادامه داد: اطمینان می‌دهیم تا چند روز آینده وضعیت مالکیت باشگاه مشخص شده و پس از آن بلافاصله بازیکنان و کادر فنی انتخاب می‌شود و به تمرینات می‌پردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان همچنین از پیگیری‌های جدی مسئولان شهر انزلی، نماینده انزلی در مجلس و مسئولان نیروی دریایی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، حاضرین در جلسه در مورد درخواست کتبی، مدارک و مستندات ارائه شده یکی از متقاضیان دریافت سهام باشگاه ملوان بندرانزلی و همچنین شرایط و نحوه واگذاری سهام باشگاه ملوان بندرانزلی بحث و بررسی کردند.

همچنین مقرر شد جلسه دیگری درخصوص درخواست شفاهی متقاضی دیگر خرید سهام باشگاه ملوان بندرانزلی و سایر متقاضیان برگزار و پس از ارزیابی، جمع‌بندی و کارشناسی برنامه‌ها و مستندات و همچنین تحقیقات و بررسی‌های لازم پیرامون متقاضیان خرید سهام باشگاه ملوان بندرانزلی تصمیم نهایی اتخاذ شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها