تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۵۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
هافبک فصل گذشته استقلال که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی تا به الان از تیمش دور بوده است، از نزدیک به یک ماه دیگر می تواند تمرینات گروهی اش را آغاز کند اما از طرف باشگاه استقلال با او تماسی نگرفته اند.
تدبیر24  : علیرضا رمضانی در مورد شرایط خود گفت: خدا را شکر پایم خوب شده، فعلا تمرینات اختصاصی انجام می دهم و از دو، سه هفته دیگر می توانم کنار تیم تمرین کنم.

او در پاسخ به این سوال که برنامه اش برای حضور یا عدم حضور در استقلال چیست ادامه داد: از طرف باشگاه با من تماسی گرفت نشد و با توجه به اینکه تمرینات استقلال از امروز آغاز می شود، زنگی به من نزده اند تا ببینم من را می خواهند یا نه. اگر بخواهند که در خدمتشان هستم، اگر هم نه مشکلی ندارم و به جای دیگر می روم.

این بازیکن در پایان افزود: مدیربرنامه هایم در حال بررسی پیشنهادهای تیم های دیگر است. من فعلا منتظر استقلالی ها هستم اگر تا چند روز آینده خبری از آنها نشود، قطعا تیم دیگری را برای ادامه فوتبالم انتخاب می کنم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها