تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال امروز حاضر به مصاحبه نشد.
 تدبیر24   امروز باشگاه استقلال آبستن حوادثی بود بر این اساس  پرویز مظلومی  که به تازگی سرمربیگری استقلال را پذیرفته امروز در محل باشگاه حاضر شد. 

اما حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد و سوالات پرشمار اصحاب رسانه‌ را بی‌جواب گذاشت.
 
البته خبرنگاران در خصوص مسائل این روزهای باشگاه بحث مذاکره با مجیدی  را مطرح کردند  که وی حاضر به  صحبت نشد. 
 
حضور برخی پیشکسوتان در محل باشگاه نیز از نکات قابل توجه بود. 
 
در این راستا ادموند اختر و کیانوش رحمتی از پیشکسوتان باشگاه در محل باشگاه در محل باشگاه استقلال حضور یافتند. 

در زیر مصاحبه‌های برخی بازیکنان آبی پوش را می‌خوانیم

از حضور مظلومی خوشحال شدم. 
آرش برهانی گفت: تمرینات با تأخیر شروع شد و‌ امیدواریم سایر بازیکنان هم به تیم اضافه شوند و بتوانیم با یک تیم قدرتمند‌ در‌مسابقات حاضر شویم .
  
وی در ادامه بیان کرد: تمرین خوبی داشتیم و از اینکه مظلومی به تیم سابقش برگشته خوشحالیم، امیدوارم بتوانم کمک کنم و مثمرثمرباشم. 
  
  
** کار با کادرفنی جدید تجربه‌ای تازه است   
  محسن فروزان دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: تمرین خیلی خوبی بود  و کادر فنی توضیح دادند که تمرینات خیلی خوبی با برخی بازیکنان قدیمی و برخی از بازیکنان تازه وارد انجام دادیم.
  
وی در خصوص کادر فنی جدید اظهارداشت: کادرفنی خیلی خوبی داریم که صاحب کارنامه خوبی هستند. این همکاری برای من باعث افتخار است و شرایط جدیدی را ضمن آن تجربه می‌کنم.

** شادابی بازیکنان گواه روز‌های خوبی است
  
میلاد فخرالدین مدافع چپ تیم استقلال گفت: روز اول تمرین شادابی خوبی داشت و اگرهمین طور باشد روزهای خوبی خواهیم داشت البته من در اولین تمرین با تیم حضور نداشتم و انشالله تمرینات بعدی در خدمت تیم هست. 
  
  
** شروع خوبی داشتیم، بابازیکنان اصلی به توافق رسیدیم  
  
محمد نوازی آنالیزور تیم استقلال تهران گفت: شروع خوبی بود و کارهای سبک انجام دادیم و 6 هفته فرصت داریم و تمرینات از فردا صبح و بعدازظهر صورت می‌گیرد 
  
وی در خصوص قرارداد بازیکانان اصلی تیم و غیبت آنها اظهارکرد: قرارداد بعضی از آنها به پایان رسیده و با صحبت هایی که شده قطعاً این بازیکنان هم به تیم برمی‌گردند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها