تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۵۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
عضو هیئت مدیره جامعه نابینایان کرج بیکاری را مهم‌تر‌ین مشکل نابینایان دانست.
 تدبیر24: سید حسین طباطباییگفت: انجمن نابینایان کرج با همکاری و نظارت سازمان ملی استاندارد، شهرداری کرج و اداره‌ بهداشت تشکیل شده است.

وی افزود: 740 نفر روشندل عضو این انجمن هستند که رنج سنی آنها از سه تا 80 سال است که هر کدام از این افراد با توجه به ویژگی‌های خود در قالب حقوق شهروندی آموزش‌های ویژه‌ای دارند.

طباطبایی با اشاره به مشکلات نابینایان کرج خاطرنشان کرد: از جمله عمده‌ترین مشکل نابینایان، اشتغال است و برای رفع این مشکل نزدیک به سه سال است که به دلیل عدم اشتغال مناسب کارگاه‌هایی در زمینه بافندگی با ماشین‌های بافندگی، قلاب و فرش و تابلو فرش ایجاد کرده‌ایم.

عضو هیئت مدیره جامعه نابینایان کرج یادآورشد: نابینایان یک دوره آموزشی در رابطه با کارگاه‌های ایجاد شده را طی می‌کنند و بعد از اتمام دوره‌ها آزمونی از آنها گرفته می‌شود و بعد از قبولی در آن آزمون به آنها مدرک فنی حرفه‌ای می‌دهند و شروع به کار می‌کنند.

طباطبایی ادامه داد: نابینایان زیادی در کرج داریم که مانند همه افراد عادی جامعه در حال تحصیل در بهترین رشته‌های دانشگاه‌های سراسری هستند و می‌توانند در بخش‌های روانشناسی و مشاوره در کشور مشغول به کار شوند.

وی در پایان گفت: مناسب‌سازی معابر و مکان‌های عمومی در جهت بهبود رفت و آمد و رفاه نابینایان فراهم شود و لازم است برای پیاده روها از سنگ فرش‌های خطی و علائم استفاده شود که خوشبختانه تا حدودی در این مسیر در کرج گام‌هایی برداشته شده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، نابینایان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها