تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
تدبیر24:محمد کشتی آرای روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص دلایل افت قیمت سکه و طلا در بازار، افزود: قیمت طلا در بازارهای جهانی به دلیل توافق اتحادیه اروپا و یونان با کاهش 10 تا 11 دلاری مواجه شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این نرخ ارز در بازار داخل به دلیل انجام مذاکرات هسته ای با افت مواجه شده که این امر نیز در نهایت بازار طلا را تحت تاثیر قرار داده است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور با تاکید بر اینکه، این عوامل سبب شد تا نرخ سکه به کمتر از 900 هزار تومان افت کند، اظهار داشت: این میزان افت در دو سال اخیر بی سابقه بوده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در خصوص وضعیت معاملات طلا در بازار داخل کشور، اظهار داشت: داد و ستدها در بازار طلا با احتیاط انجام می شود به گونه ای که معاملات تقریبا متوقف شده است.

به گفته وی، نرخ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم و جدید در حال حاضر در بازار تهران 896 هزار تومان، نیم سکه 455 هزار تومان، ربع سکه 255 هزار تومان، یک گرمی 168 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 91 هزار و 700 تومان است.
برچسب ها: تدبیر24 ، قیمت سکه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها