تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۵۴۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آغازین ساعات راهپیمایی روز جهانی قدس هم پا با سایر مردم در این مراسم شرکت کرد.

تدبیر24:رئیس بنیاد امید ایرانیان که از چهار راه کالج به مراسم روز جهانی قدس پیوست در جمع خبرنگاران درباره حضور مردم در روز جهانی قدس، گفت: روز قدس نشانه همبستگی ملت و تمام ملت‌های اسلامی با یکدیگر است.مردم ایران یک بار دیگر با حضور باشکوه خود نشان دادند همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و در هر شرایطی از مظلوم دفاع خواهند کرد.

وی ادامه داد:دنیا بداند با یک امت بزرگ و همدل روبرو است بنابراین باید به خواسته ها و استقلال آن‌ها احترام بگذارد تا به امید خداوند بتوانیم همه با هم در دنیای صلح و صفا زندگی کنیم.

محمدرضا عارف در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت: تاکنون عملکرد تیم مذاکره‌کننده ما بسیار خوب و قابل قبول بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما منتظر حسن نیت طرف مقابل هستیم و امیدواریم با تدبیر و حسن نیت ان‌شاءالله بتوانیم مذاکرات را به نتیجه برسانیم.ما به دنیای غرب اعتمادی نداشتیم و بر همین اساس لازم بود تا اعتمادسازی صورت گیرد و در مقابل آن‌ها هم در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ما تردید داشتند لازم بود تا آن‌ها تردیدهایشان برطرف شود.

عارف در پاسخ به این سوال که چقدر به حصول نتیجه و یک توافق خوب خوشبین هستید؛ گفت: روند، روند قابل قبولی است و از ابتدا روشن بود که گام‌های آخر در مذاکرات بسیار سخت است و در حال حاضر به گام‌های آخر رسیده‌ایم.ما امیدواریم که فرزندان و همکاران و دوستان ما در تیم مذاکره کننده با شجاعت مذاکرات را دنبال کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره دوران پس از تحریم گفت: ان‌شاءالله بعد از لغو تحریم‌ها به دولت این اجازه داده می‌شود که به دغدغه‌های داخلی کشور مانند بیکاری، معیشت مردم و مسائل اقتصادی بیشتر توجه شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، عارف ، امید
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
0
به روباه گفتن شاهدت کیه؟ گفت دمم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها