تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
تدبیر24:  موج گرما در مناطق مختلفی از ژاپن سه کشته برجای گذاشت و روز گذشته (سه‌شنبه) بیش از 800 نفر را روانه بیمارستان کرد.

 نزدیک به یک هفته از افزایش دمای هوا در ژاپن می‌گذرد و در فاصله روزهای ششم تا دوازدهم ماه جاری میلادی (ژوئیه 2015) بیش از 3000 نفر به دلیل گرمازدگی در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

مرکز مدیریت و کنترل بلایای ژاپن از عموم مردم این کشور درخواست کرد با مصرف میزان آب کافی با موج گرما و مشکل از دست رفتن آب بدنشان مقابله کنند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، طبق اعلام مسئولان بیمارستانی ژاپن، شمار پذیرش بیماران در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن شش برابر رشد داشته و نزدیک به نیمی از افراد بستری شده در بیمارستان 65 سال به بالا بوده‌اند.
برچسب ها: تدبیر24 ، گرما ، ژاپن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها