تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
فرمانده‌ی انتظامی ایلام جزئیات قتل شهرستان سیروان که به آتش‌سوزی گسترده انجامید را تشریح کرد.
 تدبیر24  : سردار «علی دولتی»  در خصوص این قتل و ارتباط آن با آتش‌سوزی جنگل‌های بلوط «درون کفره» قلارنگ شهرستان سیروان اظهار کرد: چند روز پیش یک نفر در مزارع کشاورزی خود در این شهرستان در حال جمع‌آوری محصول گندم بود که به‌علت اختلاف خانوادگی مورد حمله‌ی دو نفر قرار می‌گیرد و با ضرب گلوله به قتل می‌رسد.

وی با بیان این‌که قاتل بعد از به قتل رساندن مقتول خرمن وی را به آتش می‌کشد و این آتش‌سوزی به داخل جنگل‌های منطقه «درون کفره» سرایت می‌کند، افزود: متأسفانه این آتش‌سوزی موجب سوختن عرصه‌های طبیعی و درختان ارزشمند بلوط این منطقه می‌شود و با کمک همه دستگاه‌ها و حضور هواپیمای غول‌پیکر آب‌پاش مهار می‌شود.

دولتی با اشاره به این‌که پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله پلیس شهرستان با کادری مجرب برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند، خاطرنشان کرد: یک نفر از قاتلان پس از ارتکاب قتل خود را به پلیس معرفی می‌کند و پلیس هم‌اکنون در تلاش است که فرد دیگر را که در این قتل دست داشته است، دستگیر کند.

فرمانده‌ی انتظامی ایلام از خانواده‌ها خواست اختلافات خود را با گفت‌وگو حل کنند، خاطرنشان کرد: افراد خودسرانه برای گرفتن حق خود اقدام نکنند، چون با قانون حق به‌حق دار می‌رسد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها