تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۴۸۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
 تدبیر24:  منطقه "آچه" در اندونزی جایی است که قوانین شریعت توسط "پلیس شریعت" به شدت اعمال می شود و کسانی که از حدود و قوانین اسلامی تخطی کنند با مجازات هایی از شلاق و حبس گرفته تا جزای نقدی روبرو هستند.
 


آچه تنها استان اندونزی با اکثریت مسلمان به شمار می رود که اجازه اجرای قوانین شریعت را دارد و در این راستا بر اجرای قوانین و حدود شریعت نظارت جدی دارد. در این استان پلیس شریعت با گشت زنی روزانه در خیابان بر پوشش و رفتار شهروندان نظارت دارد و هر جا موردی مخالف شریعت مشاهده کند با آن برخورد می کند.




در همین حال هفته گذشته پلیس شریعت آچه سه زن و یک مرد را به اتهام "رفتار منافی اخلاق" در ملأعام شلاق  زد. پیش از این نیز اخبار اجرای مجازات شلاق در این استان در رسانه ها منعکس شده بود؛ ماه گذشته یک زن 25 ساله و یک مرد 40 ساله متأهل به اتهام رابطه نامشروع در ملأ عام شلاق خوردند.




رسانه های گزارش دادند، چند تن از شهروندان متعصب مرد را قبل از تحویل دادن به پلیس به شدت کتک زده و روی بدنش پسماند فاضلاب خالی کرده بودند. عکس های زیر در خبرگزاری فرانسه منتشر شده است.



برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
3
باعث تاسفه....اللهم انی بری مما یعملون......
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها