تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
  تدبیر24:  بابی کریستینا براون، تنها دختر 22 ساله خواننده فقید آمریکایی، ویتنی هیوستن و بابی براون رپر که از شش ماه پیش در اغما به سر می برد،یک شنبه شب در بیمارستانی در جورجیا به کام مرگ رفت.


بابی براون، بابی کریستینا براون و ویتنی هیوستن در سال 2003
 
بابی کریستینا براون در تاریخ 31 ژانویه (11 بهمن گذشته) در وان حمام خانه اش به اغما رفته بود و بیش از شش ماه بود که در اغما به سر می برد. خانواده هیوستن صبح دوشنبه به وقت تهران مرگ او را تأیید کردند. به گزارش شبکه خبری NBC در بیانیه خانواده هیوستن آمده است: «او اکنون در آرامش است و به آسمان رفته است. بار دیگر می خواهیم از همه آنهایی که در چند ماه گذشته پشتیبانی و عشق بی شائبه خود را نثار ما کردند، تشکر کنیم.»
 
بابی کریستینا براون و ویتنی هیوستن در سال 2011
 
بابی کریستینا براون دختر دو خواننده مشهور آمریکایی ویتنی هیوستن و بابی براون متولد 1993 بود. او از سن 12 سالگی در چندین برنامه تلویزیونی بازی می کرد و به عنوان خواننده و شخصیت برنامه های ریلتی شو شهرت داشت. در سن 14 سالگی او، والدینش طلاق گرفتند و حضانت او به ویتنی هیوستن سپرده شده بود. هنگامی که ویتنی هیوستن در ماه فوریه 2012 (بهمن 1390) از دنیا رفت، بابی کریستینا براون به عنوان تنها وارث مادرش شناخته شد.
 
 
پیکر بی هوش بابی کریستینا براون در تاریخ 11 بهمن گذشته در وان حمام خانه اش در شهر راسوِل جورجیا کشف شد. تحقیقات پلیس نشان داد که مصرف بیش از حد مواد مخدر یا الکل عامل این حادثه نبوده است. تلاش کادر درمانی بیمارستان های جورجیا سودمند نبود و او تا این زمان در اغما به سر می برد و به واسطه تجهیزات تنفسی بیمارستانی زنده مانده بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها