تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
تدبیر24:  تصاویر جدید ماهواره‌ها نشان می‌دهد که کره‌شمالی به روزرسانی‌های سایت پرتاب ماهواره‌ای خود را تکمیل کرده و همین امر گمانه‌زنی‌ها درباره پرتاب یک موشک دوربرد همزمان با هفتادمین سالگرد تاسیس حزب کارگر در اکتبر را افزایش می‌دهد.

 موسسه کره- آمریکا در دانشگاه جان هاپکینز امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: تحلیل‌ها از تصاویر جدید ماهواره‌ای نشان می‌دهد که ساخت‌وسازها در بهار 2015 در مرکز پرتاب موشکی «سوهه» آغاز شده و اخیراً به اتهام رسیده است. در نتیجه کره‌شمالی می‌تواند از این سایت به پرتاب موشک دوربرد بپردازد.

این پرتاب موشکی در هفتادمین سالگرد تاسیس حزب کارگر کره‌شمالی در 10 اکتبر 2015 احتمالا انجام می‌شود.

"جانگ ایل هون"، سفیر کره‌شمالی در سازمان ملل در یک کنفرانس خبری بی‌سابقه گفت که این مساله را رد نمی‌کند که احتمالا در اکتبر چنین پرتاب آزمایشی در سالگرد هفتادمین سال تاسیس حزب کارگر کره‌شمالی انجام شود.

بنابر گزارش یک منبع دولتی که خواست نامش فاش نشود، پیونگ‌یانگ ساخت یک سکوی متحرک 67 متری را به پایان رسانده که قابلیت حمل یک موشک دو برابر اندازه یک موشک «اونها-3» 30 متری را که در دسامبر 2012 پرتاب شده، دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها