تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در دربند خبر داد.
  تدبیر24: سیدجلال ملکی گفت: در ساعت 2:08 بامداد امروز یک حادثه حریق به آدرس دربند به سامانه 125 اطلاع داده شد که با توجه به اینکه مجتمع 30 واحدی بود، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبام و تشک نجات به محل اعزام کرد.

وی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در قسمت پارکینگ این ساختمان که در طبقه همکف قرار داشت رخ داده و در پی آن یک دستگاه سواری هیوندا و سواری ال نود کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به چهار خوردوی دیگر بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه دود زیادی طبقات فوقانی و همچنین مجموعه ورزشی واقع در زیرزمین این ساختمان را در بر گرفته بود، گفت: خوشخبتانه به دلیل اینکه از درهای ضد حریق و ضد دود برای واحدهای این ساختمان استفاده شده بود، دود به درون واحدها وارد شده و به دستور فرمانده عملیات، تمامی ساکنان تا زمان اتمام عملیات اطفای حریق درون واحد ماندند.

ملکی ادامه داد: اما در این بین آتش ‌نشانان 12 تن را که امکان حضور در واحد را نداشته یا هنگام حادثه در راهروها بودند نجات داده که از این بین دو تن شامل یک زن و یک پیرمرد دچار مسمومیت ناشی از استنشاق دود شده و در اختیار عوامل اورژانس قرار داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان شعله‌های آتش در پارکینگ این ساختمان را به طور کامل مهار و اطفا کرده و از سرایت آن به دیگر خودروها و دیگر طبقات جلوگیری کردند گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی درباره علت این حادثه نیز گفت: پس از اطفای حریق کارشناسان آتش نشانی به منظور بررسی علت این حادثه وارد عمل شدند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها