تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۵۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
 تدبیر24امیر قلعه‌نویی در جلسه‌ای که روز پنجشنبه در تهران با تعدادی از اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان خواهد داشت پیگیر مطالبات بازیکنان می‌شود و در صورت توافق روز جمعه احتمالا روی نیمکت تیمش می‌نشیند.

در حالی که امیر قلعه‌نویی قراردادش را با ملوان در هیات فو‌تبا‌ل ثبت نکرده، وی چند روزی است که بار دیگر در تمرینات این تیم حاضر شده اما باز هم نمی‌تواند در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال حاضر شود و حضور او روی نیمکت تیمش در هاله‌ای از ابهام است.

روز پنجشنبه قلعه‌نویی جلسه‌ای با چند نفر از اعضای هیات مدیره ملوان در تهران خواهد داشت تا پیگیر مطالبات فصل گذشته بازیکنان این تیم شود. یکی از خواسته‌های این مربی برای ثبت قرارداد با ملوان پرداخت بدهی‌های این باشگاه با بازیکنان و کادرفنی است. در این جلسه احمد دنیامالی، رییس هیات مدیره ملوان و خسته بند، عضو هیات مدیره ملوان در این جلسه حاضر بودند.

همچنین قرار شده روز پنجشنبه بخشی از مطالبات بازیکنان ملوان پرداخت می‌شود که این منوط به جلسه دنیامالی با قلعه‌نویی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها