تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
رییس کمیته محیط زیست شورای شهر توضیحاتی را پیرامون زرد شدن برگ درختان خیابان ولیعصر ارائه کرد.
 تدبیر24:  مهندس محمد حقانی ، در خصوص علل زرد شدن برگ درختان خیابان ولیعصر (عج) به خصوص در محدوده پارک وی تا تجریش، گفت: درختان چنار به آب زیادی احتیاج دارند و یکی از دلایل زرد شدن زود هنگام برگ این درختان گرمای بیش از حد هوا است.

وی با بیان اینکه گرمازدگی درختان بخصوص چنار در قالب زرد شدن برگ درختان نمود پیدا می‌کند، گفت: شهر تهران نسبت به گذشته گرم تر شده و تخریب فضای سبز و باغات نیز به این موضوع دامن زده و موجبات افزایش گرما را فراهم کرده است.

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر با اشاره به کاهش سطح آب سفره های زیرزمینی، گفت: کاهش آب سفره های زیرزمینی به حدی بوده است که ریشه درختان به این آب ها نرسیده و کم کم خشک می شود.

حقانی با اشاره به هجوم ساختمان سازی در دو طرف خیابان ولیعصر گفت: نیلینگ و مقاوم سازی ساختمان های در حال ساخت اطراف خیابان ولیعصر و تزریق بتن به این درختان سبب از بین رفتن ریشه آنها خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل آلودگی شدید هوا و ورود ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون به برگ درختان موجب بسته شدن راه تنفسی آنها می شود، گفت: در حال حاضر آب جوی خیابان ولیعصر نیز آلوده است چرا که در طول زمستان به دلیل نمک پاشی های انجام شده بر روی آسفالت این خاک خاصیت فیزیکی خود را از دست داده است.

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر افزود: مجموع این علل سبب زرد شدن زود هنگام برگ درختان خیابان ولیعصر شده و شاهد پاییزی زود هنگام در این خیابان هستیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها