تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۵۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان فصل جدید بوندسلیگا را با برد قاطع 5 بر صفر برابر هامبورگ آغاز کرد.
تدبیر24:   فصل جدید رقابت های بوندسلیگا با برگزاری یک دیدار آغاز شد و در آن بایرن مونیخ در خانه به دیدار هامبورگی رفت که فصل قبل به مرحله پلی‌اف سقوط به بوندسلیگا رسیده بود ولی در نهایت در این رقابت‌ها ماندنی شد.

هامبورگی ها که فصل قبل با 8 گل در خانه بایرن شکست خورده بودند، تلاش کردند تا در این دیدار تا جایی که ممکن است دروازه خودی را بسته نگه دارند و در نیمه نخست نیز تاحدودی به هدف خود رسیدند. اولین گل این فصل بوندسلیگا را مهدی بن عطیه به ثمر رساند. روی یک سانتر از ژابی آلونسو، توپ توسط مهدی بن عطیه با ضربه سر به دروازه آدلر فرستاده شد تا اولین گل بایرن مونیخ در فصل جدید به نام این مدافع ثبت شود.

در ادامه باز هم توپ و میدان در اختیار شاگردان گواردیولا بود اما این تیم نمی توانست خطر جدی ایجاد کند تا نیمه اول با همان تک گل به سود باواریایی‌ها به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم، باز هم این بایرن بود که تیم میهمان را تحت فشار گذاشته بود. دقیقه 53 بایرن به گل دوم خود در این دیدار رسید و باز هم تاثیرگذاری آلونسو در این صحنه مشهود بود. پس از سانتر آلونسو، توپ مقابل پاهای لواندوفسکی قرار گرفت تا این بازیکن لهستانی دومین گل را برای بایرن به ثمر برساند.

در ادامه دو گل از توماس مولر خیال بایرن را بابت پیروزی راحت کرد. ابتدا روی یک ضد حمله، توپ به داگلاس رسید که این بازیکن پس از فراری زیبا همراه با توپ، با یک سانتر استثنایی مولر را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن با یک ضربه سر زیبا توپ را به گل تبدیل کند.

5 دقیقه بعد، این حرکت خوب لواندوفسکی و پاس زیبای او بود که مولر را با آدلر تک به تک کرد و این بازیکن پس از جای گذاشتن دروازبان هامبورگ، گل چهارم تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و در ادامه داگلاس کاستا که بی‌شک یکی از بهترین خریدهای تابستانی امسال فوتبال اروپا بوده است با شوتی زیبا از غفلت مدافعان هامبورگ استفاده کرد تا این دیدار با برتری 5 بر صفر بایرن به پایان برسد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها