تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
در گزارش تفریغ بودجه سال 93 حقوق و مزایای شهردار به صورت شفاف ذکر شده است.
 تدبیر24:  حقوق و مزایای مسئولین و مدیران ارشد کشور همواره یک موضوع جذاب و البته سوالی است که معمولا با پاسخ روشنی روبرو نمی شود، شهرداران کلانشهر ها از جمله مدیرانی هستند که به واسظه نوع کار و سمت خود همواره مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار دارند و هر از گاهی بازار شایعات در مورد مسائل مالی و خانوادگی آنها داغ می شود. با این همه اگر به جزئیات ردیف های گزارش تفریغ بودجه سال 93 نگاهی بکنیم ردیفی حقوق و مزایای در نظر گرفته شده و پرداخت شده شهردار تهران را به صورت شفاف اعلام کرده است.
 
 در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۳ شهرداری تهران که از طرف شهرداری به صورت رسمی به شورای شهر ارائه شده نشان می‌دهد، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در سال ۹۳ در مجموع ۱۲۳ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان به صورت رسمی از شهرداری دریافت کرده است.
 
بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال ۹۳، در این سال برای شهردار تهران ۷ میلیون تومان در ماه حقوق درنظرگرفته شده بود که میزان پرداختی به محمدباقر قالیباف، ۴ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان بوده اما در بخش مزایا هم برای شهردار تهران ۷۵ میلیون تومان مزایا در نظرگرفته شده بود که ۷۰ میلیون تومان از آن پرداخت شده است. بر این اساس شهردار تهران در سال ۹۳ در مجموع ۱۲۳ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان دریافت کرده است.
 
 در مجموع تمام کارمندان و کارگران شهرداری با احتساب مزایا، پاداش و عیدی و هزینه‌های رفت و آمد ۵۱۶ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.۳۲ میلیارد تومان از این بودجه مربوط به پرداخت حقوق است و ۱۶۸ میلیارد تومان آن مربوط به مزایایی که کارکنان شهرداری دریافت کرده‌اند. همچمنین هزینه کارکنان شهرداری ۱۷ میلیارد تومان خرج روی دست شهرداری می‌گذارد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها