تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: بخش کشاورزی استان همدان در کشور پیشرو است.
 تدبیر24:  علیرضا رنجبرضرابی در آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دهمین نمایشگاه صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات همدان با بیان این که بخش کشاورزی استان همدان بهره‌وری بالایی در مصرف آب دارد، اظهارکرد: براساس آمارهای اعلام شده از سوی وزارت نیرو 80 میلیون متر مکعب آب در کشور مصرف و 110 میلیون تن محصولات کشاورزی تولید و برای هر کیلو محصول یک و چهار دهم آب مصرف می‌شود و میزان تولیدات کشاورزی پنج میلیون تن است.

وی افزود: در استان همدان به آبیاری تحت فشار توجه خاصی شده است، همچنین در حوزه‌های بذر، مکانیزاسیون اقداماتی صورت گرفته است که نشان می‌دهد استان در استفاده بهینه آب و بهره‌وری زمینه خوبی را فراهم کرده است.

رنجبرضرابی با اشاره به اینکه سال‌های گذشته نمایشگاه کشاورزی با استقبال مردم روبرو شد، بیان کرد: امروز نیز حضور مردم در ساعات قبل از افتتاح نمایشگاه نشان می‌دهد استان همدان جایگاه بالایی در زمینه کشاورزی دارد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها